Candy girrrl Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Nå har mannen handlet..Guuu så tragisk blanding. Pose med omvendt aldersgrense 6 år!! Give me sjokolade i alle fasonger og varianter.. Litt lakris. Og skal det være farge på så må det være de gule og røde karamellene med blank papir;) Og kankje rosa hjerter og krokodiller.
Thunderstruck Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 De lysebrune firkanta karamellene,jordbærskum,ren sjokolade..
snirkeline Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Sjokolade(uten lakris eller karamell i),salte føtter og frosker og heksehyl.Da er jeg reddet:-)
elinmamma Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil helst ha salt lakris, gelebønner, sånne fargerike firkanter, krokodiller, sure føtter, søt-salte sukkertøy og om vi kjøper smågodt i sverige MÅ jeg ha snøballer (karamell inni, hvite på utsiden). Kjøper mannen smågodt blir jeg alltid skuffet. Han vil helst bare ha sjokolade. Åh... nå fikk jeg lyst på godteri!
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Salte hodeskaller og/eller føtter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men Gud forby sure føtter! Grøss!
Kaffemocca Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Dumme meg som gikk inn her, jeg som har så lyst på sjokolade.. Mine favoritter er. - Sjokolade med lakris - Melkepletter - Sjokoladefamilien
susemor-3 små Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 De STORE karamell-putene, namnam... Finnes ikke noe bedre i hele verden. Eller sjokolade i alle fasonger og varianter.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 mmmmmmm..... jeg vil ha lakris : sånne hoder/masker, hatter, smokker (store og små) krokodiller, sure føtter (både små og store ) "smurfedrops" (sånne små fargerike firkanter), kritt, smokker, vepsebol.... om mannen kjøper blir det mye sjokolade og søtt kliss som jeg ikke er så glad i..sånne skumputer og sånn.. og jeg handler IKKE smågodt i dagligvareforretninger, kun "godtebutikker" (lokale videosjappa f.eks) .... *silke*..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Den lydebrune firkanta fudge karamellen, smelter på tungen. Å, som jeg har lyst å løpe på butikken (en trapp ned) å handle sann nå- men kan jo ikke det Dessuten heter det pilldigg!!!
Mamsen87 :) Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 De kirsebæra! Også sure føtter så klart, de er gooode!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 mmmmmmmmmmmmmm ELSKER smågodt:) - krokodiller:) nam nam nam- det MÅ være der. helst litt harde - rosa skomputer - skolekritt - jordbær - heksehyl - vingummi/ type godt og blandet - sure kirsebær - søte kirsebær - sjokoladetopper med flytende karamell inni - osv osv osv jeg må har litt va alt, men er ikek så glad i sjokoladene som er i selvplukken da...... det fikk jeg lyst på nå ja... bra det er helg i morgen ( ikke at jeg bryr meg om det- bare later som)
twilla Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 åh, er så mye som er godt!! jeg liker nesten alt, jeg, men har jo noen favoritter likevel da. jeg elsker amerikanske linser og sånne store, runde(men flate), skumaktige lakrisgreier. Synd de ikke har de så mange steder :/ Ellers liker jeg nesten all sjokolade, helst med fyll,som noe mykt karamell-eller nougatgreier, non stop, marsipan, daim... Også salt lakris da. og da mener jeg skikkelig SALT!! Og gjerne lakrissukkertøy med pulver inni, feks padder. nam-nam. Også er jeg litt glad i colaflasker og de sure flaskene som er turkise og rosa Også er de sure pærene de har noen steder gode. Og krokodiller er en klassiker. De svarte er best. skulle ønske jeg hadde en godtepose nå!!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Krokodiller (ingen smågodt uten dem) Festkaramell Rekrutt Svarte og røde dødningeskaller Sånne lakris ansikter (indianere og div?)
Heaven har født::) Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 juvel pletter,,,men nesten ingen som har det lenger ..
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Smågodt er jo helt nydelig, deilig at alt er forskjellig! men bananer Sjokolade ( som er lik Stratos i konsistens) Laget som dyr. NAM! Og krokofanter da hehe. krokodiller altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå