Bevind *har født*:) Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har brukt pergotime før og ble gravid etter 5-6 pp.. Datteren vår er nå 2 år og vi hadde bestemt oss for å prøve på nytt. Jeg var hos gynekologen og fikk på nytt skrevet ut pergo som jeg da har tatt 1 runde,og har tatt blodprøver på dag 21... I dag ringte gynekologen min meg (jeg har vært i kontakt med dem i forrige uke pga at jeg har hatt så mange bivirkninger på pergo) for å fortelle meg at det var ingen tegn til at jeg hadde hatt eggløsning og dermed var liten sjanse for at jeg ville bli gravid på egen hånd... Dette gikk selvsagt mye inn på meg og har ikke klart å tenke på annet hele dagen, og så lurer jeg på om det virkelig kan være så enkelt å si til noen at de ikke vil få flere barn?? Han jeg snakket med i tlf har aldri undersøkt meg, men sa bare at når nivået for måling av eggløsning ikke var leselig engang var det ingen sjans i havet. Er det noen som har erfaring med dette??? Veldig takknemlig for svar....
Mamma for 3<3 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Det var ingen koslig beskjed å få! Men om du har blitt gravid med pergo tidligere er det vel ingen grunn til at du ikke kan bli det igjen? Lykke til, det ordner seg sikkert!
Bevind *har født*:) Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg håper virkelig det...*krysser både fingre og tær* Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå