Gå til innhold

Da har eg vært på legevakta....

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig litt stikkninger i magen tidligere, og når jeg gikk på do merket jeg at jeg blødde litt..... Kontakta legevakta og fikk komme med en gang. Prøvene de tok ser greie ut men med små spor av blod i urinen. Fikk beskjed om at det kunne være en av to ting..... Enten en liten sporblødning som er helt ufarlig, eller begynnelsen på spontanabort. Ble sendt hjem med beskjeden om at der ikke kan gjøres noe annet nå enn å vente og se. Hvis det er spontanabort vil jeg i løpet av en dag eller to oppleve kraftigere blødning og vondt i magen, og må i så fall ta kontakt igjen..... Er temmelig ned i skoene nå, og prøver å ikke tenke for mye på det, men det er jammen ikke lett. Har jo tross alt slitt ei stund nå med å bli gravid....

Fortsetter under...

Hei på deg katmyr! Dette var kjedelig å høre, vi krysser fingrene og håper det ordner seg for deg!! Det er jo mange som skriver om liknende opplevelser her, og så har det gått bra alikevel! Det er mange som har opplevd blødninger i svangerskapet, uten at det har vært farlig. Men det er klart at man blir veldig urolig av en sånn beskjed og det er fort gjort å tenke det verste! Tok de UL på legevakten? Hvor langt er du på vei? Krysser fingre og tær og sender deg mange lykkeønskninger om at alt skal gå bra!!

Hei

Bare for å berolige deg. Jeg hadde en del småblødninger i mitt andre svanger skap. En gansek tidlig og en gang i uke 10 og det gikk bra. Nå er gutenn min 7 år og i full fart hele dagen. Så blødninger behøver ikke bety det verste alltid. Men jeg vet selv hvor nesvøs en blir :)

Håper alt går bra .

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...