Gå til innhold

Endelig i gang igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et avbrutt forsøk pga overstimulering, måtte vi stå over en mensen før vi kunne begynne på nytt. I går kom den endelig, og jeg har stukket første sprøyta på min kone akkurat. (Vi slipper nedregulering denne ganga).

Det er deilig å være i gang igjen, og med en dose på kun 50 I.E er det ikke så galt økonomisk heller... Skal på første scanning allerede tirsdag, og gleder oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at dere endelig er i gang igjen. Håper det går bra denne gangen.

Skrevet

Håper dere lykkes denne gangen !

Skrevet

Takk, takk :)

Jeg krysser alt jeg har for denne gangen, og håper vi i det minste vi kan få ut litt egg. Ganske kjipt når over 30 egg gikk til spille sist gang..

Skrevet

Så flott at dere er igang igjen.

Har akkurat satt inn 2 egg i dag, etter a ha hatt kort regime for første gang.

Gikk kjempefint, fort, uten bivirkninger og det hele.

Denne gangen skal det nok gå veien..

Masse lykke til.

Skrevet

Lykke lykke til, satser på at dette blir siste gangen;-)

Skrevet

Lykke til!! Krysser alt jeg har! Denne gangen går det bra!!

Skrevet

Tusen takk, og lykke til alle sammen :) Synes det har vært mange positive tester her inne i det siste, og håper vi kan hoppe på den bølgen om noen uker..

Går jo så fort med kortregime!! Fikk nesten sjokk når jeg regnet på at vi sikkert drar til Danmark neste helg.. :)

Skrevet

Jeg krysser fingre og tær for dere, og håper virkelig det er deres tur nå!!! Masse lykke til.. kleem

Skrevet

Så spennende og godt dere er gang igjen! Håper på færre og bedre egg denne gangen! All lykke til dere nå!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...