Gå til innhold

fler som skal føde på sykehuset østfold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

prinsen min er 18 mnd, han ble født desember 06, så da er de like gamle. jeg har termin 21 januar, men blir det som sist så føder jeg nok i godt tid før terminen. vil gjerne på b7 selv, var sist på b3, er ikke noe jeg ønsker igjen.

mamman te henrik, når har du termin??

Jeg har termin 23.jan og blir det som sist så kommer babyen op termin..Henrik gjorde det nemlig:-)Ja b7 var kjempe fint!Håper virkelig jeg kommer dit..Skal ikke ha noe bedøvelse denne gangen heller så håper de har plass til meg:-)Gleder meg veldig til å se Henrik som storebror.Han har veldig godt av at det kommer en liten til her i huset.For han er veldig enebarn.hehe...Hvor henn i verden bor dere da prins06+spire

ja skal bli godt å få en å dele oppmersomheten med her også hihi. vi bor i rakkestad vi da.

skal vel ikke ha så mye smertestillende, skal ha lystgass da for det er jo gøy, og sånn lokalbedøvelse, men det gir de hvist uansett nå hørte jeg så da er jo ikke det noe å tenke på.

hadde n veldig lett fødsel sist så håper på en reprise av den.

Lystgassen virka ikke på meg..ble bare kvalm av den jeg så jeg tok ikke noe bedøvelse jeg selv om jeg helst ville tatt hva som helst på det verste der.hehe..Jeg fikk ti cm åpning og føda på to timer jeg..heldigvis merket jeg at noe var på gang så jeg var på sykehuset en liten stund før det begynte for fullt:-)men jeg håper på en sånn fødsel igjen:-)Krysse fingrene for det:-)

Annonse

Jeg lurer også på om jeg skal velge Østfold. Har mye mer forhold til Østfold enn Akershus ettersom foreldra mine bor i Fr.stad.

Har hørt diverse ting om sykehuset der da, men sånt snakk finnes det vel overalt..... noen som kan overbevise meg om at Østfold er rette stedet å dra?????

Det finnes dessverre en del historier fra Sykehuset Østfold som ikke akkurat er solskinnshistorier, men tragiske hendelser er det vel på alle sykehus, dessverre. Synd vi ikke hører om alle de som det går bra med..

Overbevise deg? Tja, hvis du syns tanken på enkeltrom med hotellstandard høres bra ut? Hvor mannen kan være med hele tiden. Rommene ser absolutt ikke ut som sykehusrom, finnes ingen ledninger, apparater o.l. Alt det er skjult. Du er der litt på egen hånd, får god oppfølging, men de ansatte er i bakgrunnen, så du må nesten spørre dersom du vil ha hjelp til å lære feks å stelle og bade babyen.

Det var jo noe...

Ja et "ikke-sykehus-sykehus" er vel fint. Kan jo hende man føler seg litt "friskere" av det!! Blir vårt første barn så det kan jo være greit at mannen min får være med på alt sammen. Når det gjelder å stelle babyen har han erfaring fra sine nieser og nevøer så den delen kan jo han lære meg... hihi??

Og så er det vel bare å spytte ut en frisk baby så går vel ant greit??? Litt ironi her......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...