Gå til innhold

Turnetvillingene T&T fullgått 30 uker

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært på sykehuset til rutine tvilling-kontroll... Og det var mangt jeg skjønte mye bedre etter en titt på disse ville guttene...

Etter over et døgn med buling, strekking, dunking og vondter, der søvn ikke har vært mulig å spore...så vi idag at tvillingene har gjort diverse omveltninger inne i hybelen...

Tv1 har snudd seg 180 grader fra hodeleie til skrått seteleie, og tv2 har gjort det motsatte...snudd seg fra sete til tverr hodeleie. De har fremdeles rikelig med plass til å boltre seg, så endringer kan skje igjen. Men om de forblir slik har jeg allerede sagt ifra at jeg vil ha keisersnitt...og legen sa at det kunne jeg bestemme meg for i uke 36.

Alt ser ellers strålende bra ut, ingen vektoppgang på mor, all måling er perfekt, og den minste av tvillingene har størrelse som en gjennomsnitts enling...

Så selv om det er vanlig med kontroll hver uke fra nå, så trenger jeg ikke å komme tilbake til sykehuset før om 14 dager. Tross kvalme er kroppen min visst perfekt for ruging...

Riktignok ble jeg både kvalm, svimmel og fikk svettetokter pga herjing med magen og altfor mye liggende på rygg ved undersøkelsen, men alt i alt brukte legen under halve tiden som var satt av for å brekrefte at alt er vel med oss alle tre. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med flott kontroll! :) Men oi, oi, hva de turner rundt der inne. Skjønner godt at KS nå er et aktuelt alternativ for deg. Kan ju fortsatt håpe på at de fortsetter å turne slik at de snur seg igjen ;)

Skrevet

Godt at alt er vel med dere alle 3!!! Klem

Skrevet

Godt å høre at alt er vel med mor og barn! Kjenner igjen det du sier om å bli kvalm etc av kontroller. Har egentlig tenkt at det er litt rart at jeg blir så utrolig sliten og satt ut av det, så det er godt å høre det ikke bare er meg! Synes det tar på jeg, opp og ned og tøy og bøy og all den trykkingen på magen... litt masete nå å gå hver uke synes jeg. Men så klarer jeg ikke la være heller. Noe nytt kan jo ha skjedd. :)

Skrevet

Øøøøj du... hvor ble det av sniking i køen?? ;o)

Uansett så var det bra å høre at de har det bra der inne og at alt er topp. Selv om det skulle føles som de brukte magen din som en turnsal;o)

Skrevet

hehe... måtte stoppe opp og forsøke se omveltning og hvordan gutta ligger inni magen før jeg leste videre. Ikke tvil om at du virkelig må ha kjent de bevegelsene!

Godt å se at barna har det godt, og at de har det godt inni magen din. Håper de ikke turner hele tiden - men tar en liten pause slik mor får ta seg inn igjen før de snur seg til LITT mer gunstige fødestillinger...

Skrevet

Ikke rart du har vært sliten :) Skjønner godt duu vil ha ks da, virker som om du må si i fra selv om en del ting (...tilsier hvertfall min erfaring etter fødsel på Ullevål..men SUPERfornøyd altså)

En god rugekasse er alfa omega, så fortsett med det!!

Skrevet

Lover godt for en aktiv idrettskarriere... :-) Hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...