Gå til innhold

Noen som har en oth urban jungle tilsalgs?;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å legge min ut på finn. Den er 2,5 år. Pent brukt. For jeg har mange vogner:)

Den er svart.

Skrevet

Uff, mange vogner ja, det har jeg å;) å nå har jeg fått for meg at jeg skal ha denne da:P

Hvilken pris har du tenkt?

Skrevet

Tenkte 2500

Gav 6000 for den ny.

Skrevet

Jeg skal selge min sjokoladebrune 07-modell med ekstrautstyr... Har sendt deg en privat melding! ;)

Skrevet

Hei! Hvor mye skal du ha for din vogn? Har vogn dilla og tenkte meg kanskje enda en vogn, men prisen er jo avgjørende pga har jo 5 vogner fra før.

Skrevet

Har du noen bilder av den og hvordan stand er den i? Fint om du kunne sende noen bilder på min pm ol.

Skrevet

3400 kroner+frakt. Inkluderer bumperbar, regntrekk og transportbag. Har sendt deg PM, charlotte.b! :)

Skrevet

Eg er også interessert i den brune OTH vogna. Kunne du ha sendt meg bilder? Er den fint brukt eller slitt/falmet?

acta

Skrevet

Har svart deg lottas mamma;)

Skrevet

dytt

Skrevet

har du bilde candy grrrl?

Skrevet

Jeg har tatt et bilde med mobilen nå. Litt fort og gale.. (ikke shina vogna hehe)

Men..det er noe kluss. Får ikke kommet inn på "min side" og dermed ikke lagt ut bildet. Så vet ikke hva jeg gjør?!

Skrevet

sende meg pm med mail adr din? så kan jeg sende deg mail adr min, vil ikke legge den ut her å får ikke sendt deg pm..

Skrevet

svart;)

Skrevet

Det var da rart.. har ikke fått p.m eller mail av deg.

Hmm..

Skrevet

jewg vet om ei som selger sin oth. kjøpt i mars 2008. er med bumperbar og regntrekk. koster 4700. vet ikke om det blir litt dyrt kanskje?

Skrevet

den er svart farge forresten.

Skrevet

ja det er litt dyrt:S

Skrevet

har sendt deg mail.. ikke fått den??

Skrevet

Nope.. Kan jeg ha skrevet feil i mailen? Kan du sende meg en p.m med din mail?

Skrevet

sendt

Skrevet

Da..*fanfare* Du har mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...