Gå til innhold

Se hit dere jenter som er 100+

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som aldri i min ungdom hadde trodd jeg skulle veie over 100 kilo i 30 årene.

Hvordan kunne jeg la dette skje?

Det er så grusomt å gå ute blant lett kledde venner og kollegaer ( små nette damer) og jeg føler meg som en strandet hval ved deres side.

Føler meg til tider helt motbydelig.

Jeg har tatt tak i livet mitt nå og er fortiden kjempemotivert til en total forandring i mitt liv.

Har innført sunnere kost, mer vann og moderat trening.

Vet jo at ting tar tid, men ser med gru frem til enda en sommer i svarte vide klær.

Er det noen andre der ute isamme båt ( over 100 kilo) ?

Kan vi motivere og oppmuntre hverandre litt i kampen mot kiloene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137812944-se-hit-dere-jenter-som-er-100/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Hei!

Jeg har vært der, laaaaaaaaaaangt over 100, og jeg gremmes! Det finnes ikke pent! Og jeg har ikke "mange" barn, amming og ymse og skylde på, med min ekstreme overvekt i en alder av 19. Gikk bare opp opp opp etter førstemann, gikk drastisk ned i 2006 (30-35 kg), men gikk opp 16 i siste sv.skap. Er nå UNDER 100, og meeget fornøyd! Men, målet er 85, og det er enda noen kilo dit.

Jeg går på ketolyse, og er godt igang! :)

Jeg er dessverre der jeg også, men har ikke fått hentet inn motivasjonen enda! Er det lenge siden du kom i gang da? Jeg jobber for å få opp motivajon.. og kommer til å gjøre som du, spise regelmessig, drikke mer vann og trene moderat. Nettopp vært en del bursdagsselskap her - så det har vært altfor mye kaker, lettvindte middager og småspising..

Nå har jeg holdt på siden 11 mai og har allerede tatt av 6 kilo :)

Det er motiverende !

Jeg bruker Reductil og har lagt fullstendig om på kostholdet mitt.

Sunt, grovt og magert + vann.

Vi er en gjeng på jobb som har begynt å trimme ilag. 2 ganger i uken.

Jeg innser at jeg ikke blir slank til sommeren, men kansje jeg kan kjøpe meg en stilig kjole til julebordet? he he... jeg må tenke langsiktig og har små delmål på veien.

Jeg vil være en slank og sunn mamma som kan løpe rundt på stranden uten å ligne på en strandet hval. ( for det føler jeg på nå og det er grusomt for selvbildet)

Gjest Sekretøsa

Jeg begynte og slanke meg ved juletider, om du ser bort fra selve jula, nyttår, osv osv...

Har til nå gått ned 15 kg (bare 1 igjen til før-graviditet), men det slo meg... for 2 år siden veide jeg 42 kg mer enn jeg gjør nå!!!!!!!!!! (lang historie, med mye psykiske problemer, så jeg har ikke gått inn for å kvitte meg med de kiloa, selv om det kom godt med): Og jeg SKAL ned 8 til, da har jeg gått ned totalt 50, og fortsatt har litt og ta av! *Jeg gremmes*

Stillig, sexy, den lille sorte!!! DET er kjolen til julebordet ;o)

Huff ja, veide rett under 90 kilo før første svangerskap. La ikke noe særlig på meg under sv. men sluttet å røyke, og gikk derfor opp 10 kilo :-(

Greide å slanke meg litt over 20 kilo rett etterpå, men de kom snikende på igjen med ett par venner :-(

Ble gravid igjen, la på meg vel 10 kg. Men de tok jeg fort av igjen. Siden nyttår har jeg innført sundt kosthold igjen (følger libradietten) og masse trim. Hadde gått ned 14 kilo før mai kom. I mai har jeg vært i 3 konfirmasjoner, ei uke hjemme hos mamma på ferie, som da har resultert i ett par kilo opp igjen. Men nå er det skikkelig pån igjen. Sykler hver dag, prøver å få til 2 runder rundt ett vann i nærheten, det er 16,4 km, bruker vel 50 min på det. Pluss at det blir en tur med vogn og hund også.

Skal ned 20 kilo til, klarer jeg det innen dette året er omme er jeg fornøyd. Må leve litt også :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...