Gå til innhold

Flere som er sammen med en moro-klump? Noen som har en morsom historie å dele, sånn at jeg kan føle at min samboer er et lite snev normal? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahaha!!!

Practical jokes går aldri av moten :-D

Skrevet

haha.. dette er dødsbra!!

Kom gjerne med flere historier!! Ler så jeg rister her !!

=)

Skrevet

For en morsom tråd.. Jeg ler og ler:) De sier og de rareste tingene de mannfolka, slik er det her også, min klarte og spørre meg om hvorfor han egentlig hadde navle, han skulle jo aldri bruke den.. Så svarer jeg at han hadde nok navle av samme grunn som meg, jeg skulle heller ikke bruke min lenger.. Så klarer han og svare" Men bruker du ikke din da nå som du er gravid til å gi barnet mat"

Så han trodde da at navlesnora til fosteret gikk fra innsiden av min navle og inn til bebisen.. jeg lo i mange dager av han..:) Faktisk ler jeg enda når jeg tenker på det, mange år etter:)

Skrevet

hehehe..kokkelimonke, ikke for å være frekk, men kanskje han skulle fulgt litt bedre med i biologi-timen?... hehehe

Gjest stockholms tjej
Skrevet

min samboer og jeg var på ordinær UL og jordmor sa at de var en gutt og viste tissefanten til oss=) og samboern min sa: kan vi få et bilde av den i 3D=)ha ha ha syntes de var veldigt gøy og jordmoren så litt rart på han,men hon prøvde i vert fall,men blev ikke noe bra bilde.

men vi fikk ett bilde av tissen i vanligt UL og han e så stolt av det=)

han viser det for alle...

Skrevet

Ja nå sitter jeg og koser meg her ;o)

Kom gjerne med flere! hehe

Skrevet

Doffine:

Mannen din høres ikke morsom ut.

Bare ondskapsfull og/ eller lite moden.

Jeg tror jeg hadde blitt såret av sånne kommentarer til stadighet, jeg.

Skrevet

Mannen min har ikke så mange sånne gullkorn, men faren min derimot...

I høst skulle faren min på tur til Roma med jobben. Mora mi ante selvsagt en mulighet til å få et billig hotellrom, hvor jobben til pappa betalte hans halvpart, så hun tenkte å bli med (hun skulle selvsagt ha fri på dagen mens pappa var på jobb, så kunne de bruke kveldene sammen). Planen hennes falt litt sammen da jobben til pappa sa at pga litt dårlig råd så måtte alle bo på dobbeltrom, altså dele med en kollega. Mora mi var da litt skuffa og så ikke helt poenget i å dra om hun måtte ha eget rom, og i tillegg var det snakk om at hun skulle bo på et annet hotell. Faren min mente at det var vel ikke så stort problem, hun fikk bare bestille et hotellrom, "så skal jeg komme og ligge med deg jeg", sa han. Mamma, mannen min og jeg tok dobbeltbetydningen et halvt sekund før pappa selv gjorde det, skal si særlig mamma var glad det bare var oss til stede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...