Gå til innhold

Flere som er sammen med en moro-klump? Noen som har en morsom historie å dele, sånn at jeg kan føle at min samboer er et lite snev normal? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i bursdag hos min mormor som fylte 87 år.. Mormor er så stolt av alle oldebarna sine, og satt og skrøyt av dem i øst og vest.. Hun sier til min samboer "hvordan har dere klart å få så nydelige barn?" Da svarer han" nei, jeg vet ikke helt.. Jeg, for min del, lå for det meste bare der"

Trodde jeg skulle DØ av flauhet! Heldigvis har mormor god humor og hun bare lo... Herregud, for en ting å si til ei på 87 år!!!

Noen flere som har slike gull-korn å dele???

Fortsetter under...

Skrevet

Å, jadda :-)

Vi var hos svigers en søndag (ofte søndagsmiddag der) ikke så lenge etter at vi fant ut at jeg var gravid og samtalen ble vridd inn på fødsler og slikt. Mamman til sambo er en nokså liten dame og hun fortalte at da hun skulle føde ble det vurdert keisersnitt fordi hun har ganske smalt bekken.

"Oi.. Øhm.. Menne... hakke du litt...eeh.. smalt bekken også a...?" sier sambo og ser bort på meg, og jeg måtte hviske han i øret at smalt bekken og trang i *** ikke er det samme. Ble en passe pinlig stillhet rundt bordet da ja :-P

Skrevet

oioioioi!!! Huff, da hadde jeg blitt flau.. hehe... =)

Skrevet

Han rødmet heldigvis mer enn emg, så jeg så nesten normal ut :-P

Skrevet

da vi var på ul så la legene med engang merke til at morkaka mi var ganske stor og sa dette til oss.. da svarer sambo "bra med ekstra plass da".. jeg bare snudde meg mot han og sa at morkake og livmor ikke er det samme og at det blir det motsatte av det han sa.. legen sto å smilte og han ble kjempe flau :)

stakkars uvitende :D

Skrevet

Hehe..

Vi var å badet ifjor sommer på en ganske øde plass. Tydeligvis var det ikke lov å kjøre helt ned, noe vi hadde gjort.

Det kom en krokrygget dame på sikkert 90 år å påpekte at bilen skulle parkeres oppe ved veien.

Vi beklaget så best vi kan, og damen snudde for å gå. Så snur hun seg, ser utover vannet og sier: Det er jammen deilig her nede!

Samboer repliserer kjapt med: Jo takk, du er ikke så værst du heller!

Hehe.. Jeg trodde jeg skulle dø av skam, men den eldre damen bare blunket og sa "Du skulle bare vist du..."

Sprekt!!

Annonse

Gjest yrild
Skrevet

Oj så godt jeg lo nå :-)

Synes dere har fantastiske menn jeg, både frekke og uskyldige!

Og hurra for gamle damer med humor og trøkk :-)

Klem

Skrevet

Var hos min svoger etter fødselen til eldstemann, og han komenterte noe om at det ville vel ta litt tid før man kunne ha sex igjen. Da svarer mannen min at å ha sex nå ville være som å kaste pølser gjennom drammenstunellen. Flaut...... Men måtte le, ikke noe annet å gjøre.

Skrevet

hahahahahaha!! ler meg ihjel av innlegget ditt marianne:)

heheheheheXD

Skrevet

hehehehe... For noen morsomme historier.. Ler så tårene triller her.. =)

Skrevet

Fantastisk tråd!! =)=)

Skrevet

Ved forrige svangerskap hadde vi verdens tregeste jordmor. Så knusktørr og lite levende at det ikke var til å tro.

Etter noen besøk der skulle pappaen være med for første gang, og hun sa noe slik som "jasså, så det er du som er pappaen" - hvorpå pappaen svarte "Ja, men jeg er litt usikker på hvem som er mora"

Jordmora så ut som et spørsmålstegn! ..skjønte nok ikke at han tullet med henne.

Skrevet

hehe...

Det er jo med sånne mennesker det er moro å tulle med.. =)

Annonse

Skrevet

hehe, morsomt! Har en liten historie jeg også:

Mannen min er fra Sør Afrika, så vi kommuniserer som regel mest på engelsk. Da vi var nyforelskede var han dog veldig interessert i å imponere meg med sine norske gloser. Han hadde tydeligvis plukket opp "koooooose", som jeg ofte sier til vofsen når han kommer for å bli klødd, for en dag da vi lå i sofaen og koste kommer det plutselig fra ham: "KUUUUUUUUUSE" - etterfulgt av de mest uskydige blå øynene du kan tenke deg..... Jeg lo så jeg grein, og min stakkars kjære skjønte ikke hvorfor! Har funnet ut at det er VELDIG vanskelig for ham å skille mellom "o" og "u"! Det har blitt noen gode latterkuler av dette i ettertid :o))

Skrevet

Samboer har egentlig ganske mange "festlige" saker på merittlisten sin..

Han skulle ringe mamma og avtale et eller annet, men å bare ringe og si ting som de er blir ofte litt vanskelig for han.

Han ringte fra jobben og latet som han ringte fra "Landsforeningen for fremmelse av tobakkskader". (Jupp, bare der skulle mamma skjønt at det var noe..)

Han begynte deretter og stille masse dumme spørsmål, blandt annet om mamma var villig til å få en sprøyte tilsvarende 20 års røyking med nikotin injisert i låret for å se om det hadde samme skadevirkning som ved røyking.

Jeg satt hos mamma da han ringte, og da hun la på fortalte hun om denne merkelige undersøkelsen.

Jeg kjenner lusa på gangen og spurte om denne mannen snakket svensk.. Ja sa hun, hvordan det?

Gjett hvem Mamma.. :)

En annen gang i tyrkia kom vi inn på en nesten tom buss.

Typen fant ut at han ville sitte bakers ved vinduet. Problemet var bare at de eneste 4 menneskene som satt på denne bussen, satt bakerst. Så han måtte krabbe over fanget på samtlige for å komme seg inn.

Etter to minutter begynte venneparet vårt å knise kraftig, og jeg kikket bakover.. Da satt sambo å latet som han sovnet på armen til tjukkasen ved siden av seg. En lite imponert tjukkas..

Han drev å dyttet bort sambo, så han "våknet".. To sek etterpå sovnet han lissom igjen.

Var så flau at jeg gikk av bussen.

Sist men ikke minst.

Vi var på byen typen satt i baren. Det kom ei jente bort og begynte å prate med han da han fant ut at det var kjempemoro å leke at han hadde tourettssyndrom! Midt i en setning rykket hodet hans vilt mens han skrek "DEAD DUCK"..

Jenta skjønte ikke noe å fortsatte å prøve seg, og sambo fortsatte.. Til slutt kom vakta..

Da valta skjønte hva sambo holdt på med holdt han på å le seg ihjel. Jenta derimot var ikke like imponert!

Det var faktisk ganske moro..

Skrevet

Samboern din virker ikke helt riktig nagla, nickeline.. Akkurat som min..

Han gikk inn på en bensinstasjon kl 05 på morgenen og kjøpte seg pizza.. Så spurte han om de hadde en frysepose til pizzaen for han var på vei til tusenfryd (det ligger 1 time unna, vi bor i lier), og lurte på om kassadama kunne forklare veien.. (jeg klarte ikke å holde meg alvorlig, måtte bare gå ut)..

Når han ringer til mine foreldre, sier han bare: "hei, det er den kjekkeste svigersønnen din her" ( de har 2 til)

Har hundrevis av historier.. godt det ikke bare er han som er sånn, begynte å bli bekymret =)

Skrevet

eg ble ganske flau for når noen spurte kordan me hadde klart å fått så nydelig unge så sa han bare " eg smelte ho opp etter veggen) uff

Skrevet

Min bestilte "lamme koteletter i rullestol"....

Servitøren tok ikke spøken og ble bare stående og måpe. Så fortsatte mannen min like alvorlig :"skal du ikke snart spørre hva jeg skal ha til?"

Skrevet

Bra tråd. ;) Sitter å ler slik at tårene triller. ;)

Skrevet

Min sambo klarte å si til mamma at jeg ble så kåt atv å se på miami vice... Er ikke til å legge under en stol at jeg virkelig syns don johnson er deilig i den serien.

Så mens han sier at jeg da blir kåt av å se på det, så måtte han si til mamma at vi hadde sex i ene reklamepausen til miami vice, og jeg fkk orgasme før reklamen for tine youghert var over...

Og får hele tiden høre at det er mine bh spiler som henger over lysefjorden... dvs ..nye svinesundbrua..

Og med litt trøbbel med å kunne barbere meg på høna, etter skade i armen, så har jeg ikke bush.. men skogsmus.. Noe han stolt hyler ut ved første anledning...

Skrevet

Takk, jenter - nå har jeg fått trent mage- og bekkenbunnsmuskulaturen for i dag :-D Historien om han på bussen i Tyrkia holdt på å bikke meg over i krampe!

Skrevet

hehe.. kjempe morsom tråd!

min sambo er helt lik. full av f.. til tider!

en av gangene jeg trodde jeg skulle ramle av stolen var da vi skulle til legen og høre/se hjerteslagene til barnet.

legen pekte og sa der er hjerte!

samboeren min tittet nøye og sa tilslutt, næ, det ser ut som en satelitt i verdensrommet jo!!

legen så på meg og tittet bort på samboeren min og sa, ehh, javel, det er hjertet til babyen din du ser på!

hehe.. jeg lo så jeg gråt! jaja, han har fått høre det i ettertid..

satelitt, haha!!

Skrevet

Min samboer er vel godt og vel det man kan kalle en "moro-klump" ja!

Denne er en gjenganger om dagen når folk kommenterer at jeg er gravid/stor mage osv ; "Ja, hun har nå fått i seg noe hun ikke har spist!", med et veldig tilfreds glis. Dette blir likegjerne sagt til venner som på middag hos svigers...

Har en haug med andre historier også, men ikke alt som egner seg på trykk. Kan vel bare nevne at de fleste som kjenner oss har sett han naken minst en gang... *kremt*

Skrevet

En til jeg kan skrive ned da:

Vi var på ultralyd også sier legen; "Ja, her ser dere penis og pungen". Samboer spør " Er det noe latinsk uttrykk eller noe legespråk? Jeg forstår ikke hva du mener." Legen ser forundret på han og påpeker at siden han er eneste mann i rommet, burde han da vite hva penis og pung er og forklarte at dette betyr at han skal få en sønn....

;-)

Litt stressa stakar ;-)

Skrevet

Hehe.. Jeg har fler jeg!

På samme tyrkiatur som tidligere nevnt satt vi ute å spiste da disse bønneropene kom for fulle mugger.

I det "vår" kelner går forbi prikker sambo han på hånden, peker i luften og spør: Is this Robbie Williams...??

Man alive og flau jeg var..

Et par dager tidligere, på en annen restaurant spurte typen kelneren Excuse me, what kind of ass is this? -mens han pekte på rump-roast i menyen. Sukk..

Ellers for noen år siden var vi på Sommarland i Bø.

Der er det som kjent ofte mye kø og trange folkemengder. Vel, sambo hadde ny badeshorts med sånn strikkting på den ene lomma.

Gjett om han benyttet seg av det! Når køen ble kjedelig spente han strikken og slapp den på låret til hvem enn som stod ved siden av mens han skrek: VEPS!!!!

Good times..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...