Gå til innhold

dere som bruker mesteparten av tiden deres på jobb PÅ BEINA,hvilke sko har dere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på jakt etter noen pensko,IKKE CROCS,som er bra for beina mine...bruker dressbukse på jobben og må derfor ha noen som er brukbare til det,ikke PENpen sko men...ja,dere skjønner kanskje..?

jeg har så sinnsykt vondt under bena nå,jeg MÅ ha meg noen skikkelige sko,er redd jeg ødelegger beina mine om jeg ikke har gode sko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet på restaurant. Brukte mye Ecco. De har mange flotte sko, som er gode for foten.

Merket fort en dag jeg ikke hadde på gode sko, så sko har mye å si, både for bein og rygg.

Skrevet

ja det er helt sikkert..

merker det dritgodt,beina tar livet av meg snart..

Skrevet

ecco har mange pene sko som er bra for bein og rygg, jeg bruker bare ecco på jobb har aldri vondt i bein eller knær lengre(hender etter 12timersvakter men det er jo ikke rart heller!)

Skrevet

ecco ?

ja da skal jeg sjekke ut ecco sko...takk skal dere ha jenter..

ja etter 12 timer så er det jo søren ikke rart,haha =)

Skrevet

Har ikke jobb som jeg går mye, men kan virkelig anbefale: Ecco, Softwalk, Rieker og Merell.... Har eller har hatt sko fra alle disse, veldig fornøyd med de nye Merellene mine...

Skrevet

Jeg jobber ikke, men slenger meg på anbefalingene om ecco-sko. Jeg er plattfot, og kan ikke gå i ti minutter i annet enn ecco. Dyre, men verdens beste sko :)

Skrevet

hvor dyre er de da sånn ca ??

Skrevet

Jeg hadde både ecco og merell den gangen jeg måtte kle meg opp på jobb. Foretrakk ecco, da de har så mange fullstendig nøytrale, som ikke gjør noe ut av seg og samtidig ser ordentlig ut. Hadde også dr. martens flate sko. Greie de og men muligens ikke så "inne" nå som de var.

Skrevet

Mine joggesko fra ecco kostet 499. Vil tro at finsko er litt dyrere, men det er uansett verdt det:)

Skrevet

Legger du en 8-900 i Eccosko har du sko i hundre år:) Mine er i hvertfall fem år og brukte dem til og fra jobb ett par ganger i uka 7km og på jobb. Er faktisk som nye. blir liksom ikke kvitt dem og de selges fremdeles:)

Skrevet

så bra =)=)

kanskje jeg kjøper meg noen sånne da,må bare få lønn forst..og det er lenge til...får ikke før neste mnd ..=(=(

Skrevet

Skal dele mitt beste skotips!!

Et must for folk som jobber med sleipt gulv/fliser (feks kokker, bartendere og servitører).

"Shoes for crews"! www.tellefsen.no

De er europas ledende sklisikre sko som er fantastisk på foten. Jeg kjøpte dem (og har kjøpt dem siden!) og siden har hele arbeidsplassen gått over til dem. De er store i hotellkjøkken. Du får en bra sko fra 350 kr og opp til 1000. Mange av dem kan du kjøpe ekstra såle slik at du kan bytte til en "ny" sko i løpet av dagen. Det som er supert er at du kan gå vanlig med dem, ikke være redd for å tryne om det er både såpe, vann, olje eller annet gris på gulvet.

Leveringen går superraskt og servicen er upåklagelig. Husk damestørrelsen er et nummer for liten så alle damer må gå opp en str. De har alt fra klogger til "pensko" og vernesko, alle med den gode støtteoppbygningen og anti-sklien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...