Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første AIH 7.mai, og gikk her med et ørlite håp om at etter 3 år med prøving kunne det kanskje være vår tur denne gangen. Men i går fikk jeg mensen, og har blødd endel i dag...

Mitt eneste håp er at kanskje ett av de to modne eggene jeg hadde ble befruktet, og at det er det andre jeg evt blør ut. Men det er kanskje å håpe på for mye... Ska ta en test i morgen tidlig, bare for sikkerhetsskyld.

Noen andre som har opplevd det? Fått mensen og likevel vært gravid?

Vet ikke hva jeg gjør hvis negativ test... Vi rekker ett til AIH-forsøk før ferien, men det er så psykisk tungt å oppleve alle disse nedturene at jeg vurderer å droppe det. Vi får uansett IVF til høsten, men det kan jo fort gå et halvår før man er igang med det... Ååååh, så sabla hjelpeløs man er, her man sitter!!! Blir så frustrert...;o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg... Har selv hatt 2 AIH som har vært negative og nettopp gjennomført det første IVF...som også ser ut til å ha gått rett i dass (bokstavlig talt). Fikk positiv test, men hcg var lav og begynte å blø.

Så da er det vel bare å nyte ferien og sette opp ny tid til nytt forsøk etter sommeren.

Håper du rekker et AIH til før sommeren da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...