Smykkemaja Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Har akkurat hatt en SA i ca 7.uke, og ble i den forbindelse satt på pillekuren Methergin, for å få de bitte små restene som var igjen der inne ut, i stedet for å ta utskrapning. Var på sykehuset på tirsdag, og begynte med piller samme dag. Blødningen min stoppet på lørdag/søndag før sykeusbesøket. Siden jeg begynte med de pillene har det kun kommet ut litt lysebrunhvit tykk utflod(beklager ekle detaljer), og jeg føler ikke at alle rester har kommet seg ut. Skal på etterkontroll i morgen, og skal da møte fastende i tilfelle de må legge meg inn for utskrapning....uff det har jeg ikke noe lyst til! Er det noen der ute som har opplevd at de måtte få utskrapning tross at de har gått på Methergin i 3 dager? Eller har dere klart dere med pillene, og føler dere at alt kom ut av seg selv? Takker for svar!
lilletrille:-) Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Jeg fikk vaginale tabletter, ikke metergin.
Smykkemaja Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg trengte ikke å bekymr emg...alt hadde kommet ut:-) Så jeg slapp utskr:-) SÅ nå får vi bare sette igang igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå