polarn & pyrene Skrevet 22. mai 2008 #1 Del Skrevet 22. mai 2008 I dag er permisjonen til mannen over og hanhar reist på jobb. Så nå skal jeg klare meg på egenhånd i noen timer med to barn. Merker at det tar litt tid dette å komme inn i rutiner med to barn. Ser virkelig opp til dere som har to eller flere barn. Hadde med begge på butikken i dag og da slo jo så klart Siri seg helt vrang og ville ikke være med og bare hylte og skrek. Følte at dette kommer jeg ikke til å klare, men vi kom oss igjenom butikken til slutt. Gleder meg til å komme inn i hverdagne og rutiner igjen. Selv om Emrik er kjempe snill og sover hele natten utenom når jeg vekker han for mat. Ammingen fungerer bra også denne gangen og jeg selv har gått ned all vekt jeg la på meg under graviditeten. Er egentlig en stolt to barns mor om dagen bare dagen går bra uten for mye sjalusi fra Siri. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137811728-april-da-begynner-hverdagen-for-oss-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå