Fanny08 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Har vært hos jordmor i dag. Hun sa hun trodde tv1 enten har festet hodet eller er i ferd med å gjøre det. Det lå uhorvelig langt ned...Noen som vet hvor lenge før en fødsel et hode kan feste seg? Hvor mye jeg max kan forvente å ha igjen? Har veldig nedtrykksfølelse. Fikk beskjed om å ringe om vannet går. Men allikevel sa de det kan være leeenge igjen....
Thea-81 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Fikk samme beskjed som deg på en av ultralydene - hodet hadde festet seg og tv1 lå laaaangt nedi bekkenet, da sa legen at dette ikke hadde noe å si for når fødsel begynte (at det nødvendigvis ikke var nært forestående).. Tror jeg hadde sånn nedtrykksfølelse i 4-6 uker før vannet gikk. Vet ikke om det var dette svaret du ville ha
Fanny08 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Begynner å bli utålmodig, så helst vil jeg jo høre at det ikke er så lenge igjen... skjønner jo at de bør være inne noen uker til, men jeg orker ikke 6 uker som det nå er til ks....får flere og flere plager hver dag nå synes jeg. Ganske lei...
Thea-81 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Å nei, hold ut litt til Det får du igjen for etterpå... Er sikkert ikke altfor lenge igjen uansett!! Du får lage deg et lite reir i senga elle på sofaen med godt lesestoff, lydbok, tv, god mat og drikke - og bli der til tvillingene kommer
Fanny08 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 Mmmm... jeg vet. Må holde ut. Har bare så enormt med plager nå, sover omtrent ikke om natten. Føler meg så utrolig sliten. Magen henger nå også og alt er et ork.... håper det snur- for det kan vel det? Halsbrannen er helt sinnsyk. Kan ikke spise etter kl.18. Har hørt at det kan gi seg mot slutten?
moden mamma Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Husker du vi snakket om det sist lunsj? Solemio og jeg sa at vi synest de værste plagene tar en pause/gir seg etter uke noen og 30.. Så - hold ut, kanskje du også opplever det! Halsbrannen min er hvertfall IKKE den samme lenger - og det gjør dagene vanvittig mye lettere å komme gjennom! Lykke til.. og hold ut! Barna trenger noen uker til i magen din...
Fanny08 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 Det var der jeg hadde hørt det, ja! Godt å høre at jeg husket riktig, hadde vært nydelig om det gav seg litt! Vekten min har jo stått stille siden første uke i april- lar jo være å spise fordi det skaper bare trøbbel.... (prøver å spise nok, men når man ikke kan spise etter 18 blir det litt annerledes)
Fanny08 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2008 Glmete å si at jeg forresten har oppdaget biola. Det hjelper litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå