Gå til innhold

Brunt i trusen i morges, HJELP!!!

Anbefalte innlegg

I morges etter jeg hadde tisset gikk jeg for å lese litt i sengen. Da jeg reiste meg opp oppdaget jeg en rund brun flekk i trusen. Ble så redd at jeg begynte å gråte. Min samboer var i nordsjøen, og torde ikke å ringe min mor, hun bare engster seg. Snakket med mammastork(privat jordmor i stavanger) hun sa dette var helt vanlig, men jeg forklarte at jeg ikke hadde hatt dette før, er 6+4 uker på vei. Ved samleie har jeg ikke hatt blødning eller brun utflod. Har ingen smerter, men er livredd. Har fått bestilt time til jordmor i ettermiddag for å høre hjertelyd. Håper at det er liv inne der. Mistet i nov-07 var rett over 4 uker den gang. Og har opplevd å miste. Min mor skal være med meg til jordmor i ettermiddag. Noen andre som har hatt brun utflod????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137810899-brunt-i-trusen-i-morges-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,

Skjønner veldig godt du bekymrer deg, men tror ikke det er så alvorlig. Jeg har hatt det samme to ganger, er nå uker. Ringte til legen og hun mente deg var veldig vanlig. Men sjekk ut 1. trimester forumet. Der er det flere spørsmål vedr. dette, og der er det litt forskjellige svar.

Lykke til videre.

Stor klem

Jeg fikk det samme for 2 timer siden og sist jeg gikk på do var det blødning. Jeg prøver å ikke stresse da det er flerre som sier at de har opplevd blødning og det har gått bra. Hvordan gikk det hos jordmora, hørte hun hjertelyd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...