Gå til innhold

Labbetuzze

Anbefalte innlegg

Håper magen kommer snart, så det ser ut som jeg skal ha baby også:-)

Jeg er nok av dem som hører til forumet over90++, så har mer enn nok fra før..

Det kan være bekkenløsning du begynner å få. Det kan starte på ene siden. Hos meg starta det med smerter ved halebenet, men er verst på venstre side nå. men generelt på begge sider, dersom det ikke er at jeg har belasta den ene siden mer enn den andre, om du skjønner..

Vær obs, du kan jo nevne det til legen eller jordmora når du skal dit. Jeg nevnte smertene mine til legen når jeg var der sist, men det var ikke snakk i noe fysioterapi. Men jeg går ikke med konstante smerter da...enda iallefall..

Var på nav i går for å snakk om saken min, for ørtende gang ny saksbehandler. Å æ tru snart itj mine egne øra, ferr nåkkå te rot neppå der. D heile endt m at æ va fly forbainna når æ gikk derifra. Kjørt heim, sjekka i papiran min, ringt ned te saksbehandler'n å kjæfta opp a. Fy fader at dem kan vårrå så jæ...! oops.. her vart d vesst dialekt,sånt skjer når man bli irritert:-)

No e æ iallefall ferdi m nav, dem e itj te nå hjelp. Bare prakk!!

Men æ va så sint at tåran rainn etterpå. Hormona veit du.. Æ va så lei mæ, å så klar (sliten) etterpå. Men letta læl ferr at æ klart å sei akkurat d æ ment!

Vart kort d her å, men må ordn litt heim her no. Ska bort en tur strax.

Ha en fin dag.

Klæm.

Fortsetter under...

Ja,tenkte tanken om bekkenløsning selv, men syns ubehaget (kan ikke kalle det smerter heller) satt veldig langt oppe, og det var en veldig annerledes type smerte også... Dagen etterpå var jeg mer støl, og kjente det veldig der oppe i korsyggen når jeg gikk på jobb. Kjenner det iler til i ryggen innimellom, så er litt forsiktig (har vært plaget med korsryggen før også) hvis jeg ligger for lenge på ryggen greier jeg nesten ikke gå etterpå, men det går seg til etter 4-5 skritt:) Skal nevne det til jordmoren når jeg skal dit neste gang, så får jeg høre hva hun sier. Når merka du det første gang? Vet du hvor tidlig man kan få bekkenløsning? tenkter det er altfor tidlig enda jeg, men det er kanskje ikke det:)

Ja, nav kan være litt firkanta, typsik byråkratisk system. Husker samboeren min slet litt med dem også. Tror ikke det ble noe bedre etter de ble slått sammen til nav heller.. Hva er det som er problemet i saken din? Skjønner godt du blir lei deg og sint. Kjenner hormonene bruser i kroppen her også, stakkars samboeren min skjønner ingenting... Men han har ikke så veldig forståelse for det heller, og blir sur tilbake. Kan jo skjønne det også, men da ender det jo som regel i krangel.. Ikke så gøy når vi møtes 4 dager i uka, vil jo veldig gjerne at de skal være koslige! Nå er det forresten ca 3 uker til jeg flytter hjem og begynner å dagpendle, gleder meg masse:)

Skal dere ha noe ferie i sommer dere da? Vi er så heldige at vi har 3 uker sammen i år for første gang på 3 år! Vi ordan ferien veldig tidlig i år, så det gikk i boks. Tror ikke vi skal reise bort i år, men pusle litt her hjemme istedet. Blir godt det også:) Er jo så mye som må ordnes før babyen kommer. Og tror ikke akkurat tiden går sakte fremover,hehe:) Hva driver samboeren din med forresten? Min er lakkerer på et treverksted. Han var med i en trafikkulykke for noen år siden, så han måtte avbryte tømrerutdannelsen sin. Tror han syns det er veldig leit, men er veldig bra at han er tilbake i jobb:) var veldig deprimerende for ham å gå arbeidsledig. Nei, dette ble langt:) (samboeren min sitter og ser moto gp løp, er ikke akkurat såå spennende,hehe)

ha en fortsatt fin søndag!

Stor klem

Annonse

Unnskyld meg!!!

De må vel få skrive om hva de vil????

Du trenger ikke lese om du ikke vil!!! Og de har heller ikke nektet deg å bli med i samtalen, og kan vel derfor ikke utelukkende kalles privat!!

Hvis du (anonym) vil at samtalen skal være for flere, får du vel bare blande deg inn da vel. Med mindre de som har startet innlegget er i samme humør som deg, har de helt sikkert ingenting imot det!!!

Det er ikke du som er sjefen over innleggene, og det står ingen steder at det bare er lov å lage et innlegg for bare TO!!!

Skjerp deg! Hold slike kommentarer for deg selv!

Og stå for det du mener, og med det mener jeg ikke vær ANONYM! Det er jo bare latterlig barnslig.

(og du lurer ingen med å skrive inn flere innlegg som anonym, vi skjønner at det bare er en person som skriver alle)

Det er faktisk ingenting mer irriterende enn personer som bare er ute etter å spre dårlig humør! Så takk til deg!!!

Helt enig med Labbetuzze og Kine med passasjer:), blir så lei av de som lager dårlig stemning inne på disse sidene! Irriterer meg grønn på alle disse frekke innleggene.... Og være anonym i tillegg, mener det skulle vært forbudt her inne... da hadde det i hvertfall blitt slutt på all dritt kastinga...???( Er jo greit å være aonym så lenge innleggene er saklige osv)

Så fortsett samtalen deres i det uendelige!! :-) (start ett par flere, bare så de har noe å klage over... :-p)

Godt å høre at ikke alle finner det støtende da:) Vi begynte å snakke sammen sånn fordi jeg ikke lengre kom meg inn på min side (før det snakket vi privat) Har jo ikke akkurat lyst til å utveksle mailadresser eller msn adresser her så alle ser heller.. Og kan ikke se noen steder at det ikke er lov til å snakke privat på denne måten? Og vi har ikke akkurat forbudt andre å være med på praten heller:) Er mange innlegg her inne jeg finner støtende, men da lar jeg bare være å lese, så enkelt er jo det egentlig. De/den anonyme behøver jo ikke lese tråden vår heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...