Heaven har født::) Skrevet 26. mai 2008 #26 Skrevet 26. mai 2008 Var meg det, mammalykke, og jeg er helt sikker. har den på eurocash både på svinesund og charlottenberg:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #27 Skrevet 26. mai 2008 Å, var det det ja )) Jo, da tror jeg på det ) Ser at du skriver lenger oppe at de har den på SPAR butikker? Vi har SPARbutikk i nærheten, men uten orientalsk chili. Lurer på om jeg kan be dem å bestille inn?
Heaven har født::) Skrevet 26. mai 2008 #28 Skrevet 26. mai 2008 Spør dem, de har jo reklamert med at de skaffer det du vil ha:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #29 Skrevet 26. mai 2008 Har dem det ja. Da skal jeg jammen forsøke nå når jeg vet at det finnes. Spurte på en butikk for ett år siden og fikk da til svar at dem var ute av produksjon. Nå når jeg vet at dem fremdeles finnes skal jeg stå på kravene, he he!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #30 Skrevet 14. februar 2009 Måtte bare grave fram dette innlegget. Har nesten gitt opp denne, den må ha gått ut av produksjon, sukk... Dere som også var fan av denne superdeilige sausen, noen som vet noe mer enn sist?
Heaven har født::) Skrevet 14. februar 2009 #31 Skrevet 14. februar 2009 Skal til sverige i morgen. Skal se om jeg finner den enda, og så skal jeg oppdatere dere:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #32 Skrevet 14. februar 2009 Å du er super Heaven )))) Da venter jeg i spenning!!!
Heaven har født::) Skrevet 14. februar 2009 #33 Skrevet 14. februar 2009 hehe, ikke så veldig super da. Skal jo innover uansett,og ser alltid etter det. skal komme inn med oppdatering i morgen jeg. Håper jeg sitter å spiser det i morgen kveld. Er jo såååå YAMMI:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #34 Skrevet 14. februar 2009 Jooooda, jeg synes du er super ) Herlig å treffe på noen som er like hektet. Jeg har ikke smakt den på noen år og tror jeg hadde grått av glede den dagen jeg hadde kjent lukten bre seg i huset... Det hører med til historien at min kjære fridde over denne retten og således ble den litt spesiell for oss i tillegg til at den smaker jo bare SÅ DIGG!!!!!!!
Heaven har født::) Skrevet 14. februar 2009 #35 Skrevet 14. februar 2009 Åh ja da skjønner jeg hvertfall at den blir litt spesiell. Følge med her i morgen kveld, så skal jeg hvertfall gi beskjed om jeg finner den:)
Heaven har født::) Skrevet 15. februar 2009 #36 Skrevet 15. februar 2009 Hei:) Ble ikke noe tur på meg i dag, våknet i natt med diare og hele pakka. Men satserpå tur neste lørdag da. Skal se etter da jeg. Men det blir en uke å vente for deg da.....
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #37 Skrevet 15. februar 2009 Huff, stakkars deg!!!! God bedring.. Søt du er som tenker på avhengige meg, men det er det siste du skal tenke på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå