♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 De var bare så utrolig deilig og spicy!!! Savner dem! Lurer litt på om de noen gang kommer tilbake, sukk...
Heaven har født::) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Wow,huskr dem. spiste for 2 uker siden. kjøper i sverige og på spar... mener navnet er litt endret nå,men husker ikke hva det står på glasset. snadder er det hvertfall:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 For 2 uker siden!!!!??? *Hopper i stolen* Finnes dem ennå? Ååååå, hvorfor bor jeg så langt unna Sverige? *Sukk* Kan du huske hva dem heter nå? Jeg har vært fan av dem siden de het "kinesisk chili".
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 http://www.unclebens.no/ sjekk ut her, kansje du finner den?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 den sto der faktisk, du finner sikkert ut hvilke butikker som fører den hvis du mailer dem..regner med at feks Meny, Ica maxi og andre butikker med stort utvalg tar inn det meste..
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Takk Ugl@! Der var den jo, men er ikke en eneste butikk i Hordaland som har den lenger. På matvarebutikken sier dem at den har gått ut av produksjon. Sukk! Skulle gitt alt for å finne et glass, he he! Var helt avhengig av den jeg )
Hilsen Aud Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Hello Soulmate, he he Jeg anser meg selv som tidenes største "fan" av orientalsk chili..... Jeg har spist det ukentlig siden ca 1995/96, den gang het det "kinesisk chili".... Men ikke etter at det forsvant fra butikkhyllene her i Bergen (og alle andre plasser jeg har fått sjekket hvis jeg har vært på reisefot i Norge...) Tror regelrett at jeg aldri har vært så skuffet noen gang.... Det er kommet et nytt glass som jeg tror heter "spicy chili" eller "oriental spicy chili" eller noe sånt. Anyway, de har det på Rema her i Bergen og da jeg såg de i vår så kastet jeg meg over de og kjøpte 10 glass i den tro at det var "oriental chilii" som var gjennomstått med nytt navn atter en gang. Men nei, det smakte sweet and sour med en touch av chili. LANGT I FRA den gode gamle chili'en i alle fall... Er litt spent på om den som selges i Sverige er den originale eller den nye....
Heaven har født::) Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Den i sverige er orginal. eurocash har den:))))))))))))
Cat.68 Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Åhhhh jeg også elsker denne. Trur jeg skal maile Uncle Bens og be om å få kjøpe et parti rett ifra dem, hehe.
Tia med 2 ♀ Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Å du sier noe den ahr jeg ikke tenkt på på lenge men spiste uendelig mengder av den før ja. Skal jaggu se etter den når jeg er på storbutikkene neste gang
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2008 Happy*81! Halloen soulmate )) Da er du i så fall et av tidenes to største fan, he he! Jeg har også nytt det ukentlig siden 1994, det var ukens absolutte høydepunkt. Har ikke smakt noe siden som matcher denne, sukk. Savne savne!!! Gjett om jeg ble skuffa da jeg prøvde den nye du forteller om, ble super glad da jeg trodde jeg fant den igjen. Jeg kan love deg at skuffelsen var stor da jeg kjente smaken.... Og jeg som hadde hamstret flere glass siden jeg trodde at endelig den var på markedet igjen. Kan ikke fatte hva vi skal med hundre ulike varianter av sweet and soure når den beste er borte, snufs... Litt deilig å treffe en likesinnet!!! Skal vi starte en støttegruppe eller klubb? Tjihi!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2008 Bli med i klubben Cat.68. Jeg forsøkte å maile uncle Bens i dag. Tenkte å spørre om de har sluttet å produsere den. Var ikke så enkelt. I feltene over nødvendige opplysninger måtte jeg hake av for stat i USA. Gikk ikke å skrive Norge. Ergo fikk jeg ikke sendt noe mail. Gi en lyd om du gjør alvor av det og får det til, he he!
Cat.68 Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Dem må jo ha en undrlevrandør i Norge eller noe?? Hmmm, må undersøkes. Ja til å få tilbake orientalsk chili i butikk hyllene igjen!!!!
Heaven har født::) Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 De har den på spar, hvertfall hatt det her.....
Heaven har født::) Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Hvertfall på toten, men sjekk sparbutikken i næromerådet ditt. Ellers vet jeg bare om Eurocash i sverige. Handler som regel noen glass når jeg er der. Mener det er 18 kr glasset(store glass) er jo så herlig smak på det.... elsker det:)
Heaven har født::) Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Skal prøve¨å få somla meg til å ringe dem i morgen jeg, og høre hvem levrandør de får den fra...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 23. mai 2008 Ja heaven gravid igjen! Kan du ikke det? Venter spent!!!!
Heaven har født::) Skrevet 23. mai 2008 #20 Skrevet 23. mai 2008 Fant leverandøren,og har mailet dem. Spent på svar,,,, Tagg og ba om å få den tilbake i butikk hyllene.... Så vi får se da. Legger inn eget innlegg om jeg får svar:) Masterfoods norge som har den. Kanskje flere skulle maile dem?? Mail adr er [email protected] Vanlig kontakt adr er: masterfoods a/s postboks 274 skøyen 0213 oslo Kom igjen alle sammen,kontakt dem og mas dere også
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 26. mai 2008 Så utrolig bra!!! Setter meg ned i dette øyeblikk og skriver mail! )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 26. mai 2008 Nå er det gjort. Fikk nesten litt lyst til å starte en underskriftskampanje jeg, he he. Har du hørt noe?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 26. mai 2008 Hørt noe Heaven Gravid igjen:) ?
Heaven har født::) Skrevet 26. mai 2008 #24 Skrevet 26. mai 2008 Nei, ikke hørt noe enda:( Men lever i håpet:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 26. mai 2008 Vi får krysse alt som krysses kan ) Vi har drevet og spøkt litt her hjemme om vi skal hive tilhenger på bilen og kjøre til Sverige for å hente, he he! Men mannen mener at det er litt langt å kjøre dersom jeg ikke er helt sikker på at det er "the real thing". Dere som skrev at den fantes i Sverige, er dere sikker på at det er den riktige? Det verste er at nå når jeg hører at den finnes "der ute" blir trangen bare enda sterkere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå