Gå til innhold

de private bhg'ene,hvor mange uker i sommerferien har den stengt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var barnehage har stengt i 2 uker, og så er vi nødt tiil å ta barna borte én uke i forbindelse med det, enten uka før eller den etter.

Skrevet

Det er forskjellig fra barnehage til barnehage. Vår er åpen hele året utenom helligdager.

Skrevet

men når bhg ikke har ferieuker i sommerferien må man da betale bhg regningen den mnd barnet er på ferie osv?

Skrevet

Vår har stengt i 3 uker, men samarbeider med en annen barnehage i 2 av de ukene, så er egentlig stengt i 1 uke. Også har de stengt påske og jul... Så ungene må ha fri påske og jul, samt 1 uke ferien. Resten av frien bestemmer vi selv, tror jeg. Aner ikke, for vi skal ha fri 4 uker mens barnehagen er stengt:)

Skrevet

Hos oss er barnehagen stengt hele juli, uavhengig av ukedager, hele romjula og hele påsken. I tillegg til planleggingsdager og helligdager. Hadde det ikke vært for at jenta vår liker seg så godt der, hadde jeg bytta for lenge siden! Jeg vil bestemme ferien min selv!!!!!

Skrevet

Vår bhg har åpent hele året. Vi betaler ikke for Juli, fordi alle må ta ut 4 uker ferie i løpet av året. Dvs. at hvis vi tar ut 4 uker i April, betaler vi for denne mnd, men ikke for Juli selv om snuppa er der.

Skrevet

Hos oss er det litt opp til oss foreldre fra år til år hvilke uker om sommeren som passer best å ha stengt. Det er i utgangspunktet 3 sammenhengende uker, og så en uke som kan tas "når som helst". Men begge de siste årene har det blitt fri hele juli.

Skrevet

Vår har åpen hele året unntatt på helligdager. Barna skal ha tre uker sammenhengende ferie i løpet av skolenes sommerferie, men vi velger selv hvilke uker.

De har heller ikke stengt når de har planleggingsdag, de har lagt dem til lørdag istedet for å stenge barnehagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...