ajak Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Noen som har erfaring?? Hvor mange ganger er normalt å gå? Jeg har vært 4 ganger nå, skal i morra igjen, men fortsatt skjer det ikke noe.. Tror ikke noe biter på denna.. Alt for god rugemaskin...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har gått til akupunktur i halve svangerskapet først for bekkenløsning så startet jeg med modningsakupunktur i uke 35 1 gang pr uke. Er nå 5 dager over termin og har akupunktur time igjen for 2 gang denne uken. Hvilken uke er du i? Husk at modningsakupunkturen skal hjelpe for bedre åpningfase i fødselen ikke for at du skal føde før. Blir spennende å se om det hjelper:-) Hilsen veeeeldig fødeklar !
våren-08 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hei. Jeg har prøvd modingsakkupunktur og jeg fødte på 3 timer! Vannet gikk og jeg var så og si fødeklar, helt utrolig. Vet så klart ikke om det var akkupunkturen sin hjelp, men uansett vært sine besøk. Var vel til behandling 7 ganger. Begynt i uke 35. Ps.gikk 6 dager på overtid.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Wow- for en drømmefødsel. Håper jeg er like heldig som deg, da kan jeg fint gå en dag til over hehe...Begynner ble mektig lei.. Hilsen veeeeldig fødeklar
ajak Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Har termin om 2 dager Gikk 14 dager over sist og måtte settes igang, derfor skulle eg få akkupunktur nå for at jeg skulle slippe å gå så mye over.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet.. Har fått akkupunktur 2 ganger i uka. De ville ikke starte før uke 38 i tilfelle ting skulle skje Hilsen veldig fødeklar her og
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Håper du får til terminen da :-) Hvordan var det og ble satt i gang? Er redd det går mot det her også. Ble strippet igjen i dag og har 1,5 cm åpning men det kan vel fortsatt ta sin tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå