Gå til innhold

Få tilbake penger etter fysioterapi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går til fysioterapi pga bekkenløsning. Betaler 120kr ca tror jeg etter hver gang. Har jeg rett på å få igjen disse pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge NAV så har gravide krav på gratis fysioterapi dersom diagnosen på rekvisisjonen er bekkenløsning med gangvansker. Det magiske ordet er visst gangvansker. Sjekk det opp og eventuellt få legen din til å skrive en ny rekv.

En annen grunn til at du må betale kan være at du er kommet inn privat og ikke offentlig til fysiotimer. Hør med fysioterapeuten. Jeg måtte gå privat mens jeg stod i kø på å komme inn offentlig. Helt høl i hue, men men... Sånn var det nå.

Sjekk dette først og eventuellt ring NAV og spør hvis det ikke ordner seg. Har aldri hørt om noen som har krav på gratis fysio som har "lagt ut" for timene.

Lykke til!

Skrevet

jeg fikk henvisning hvor det sto bekkenløsning med gangvansker og har ikke måtte betale noen ting... men vet om noen som har fått henvisning hvor det kun har stått bekkenløsning og da må man betale full pris.. jeg ville sjekket det ut om jeg var deg!!

Skrevet

Eg går til fysioterapaut utan henvisning frå lege, har bekkenløysning og får gratis behandling.

Skrevet

Så lenge det står bekkenløsning med gangvansker så skal du få det gratis.Om det kun står bekkenløsning får du det ikke dekket desverre. Men jeg tror fysioen kan endre det til bekkenløsning med gangvansker.

Skrevet

Jeg snakket nettopp med en fysioterapeut (eneste stedet jeg kommer nn nå og ikke om 2 mnd) hvor jeg må legge ut for fysioterapitimene og får det refundert senere. Det var noe med at hun var delvis privat eller noe slikt, men jeg skulle få refusjon visstnok. Jeg har fått hevisning med "bekkenløsning med gangvansker".

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har henvisning fra lege, står bare bekkenløsning.

Skrevet

er det noen som går til fysioterapeut i oslo....

prøvde å ringe rundt om kring....køøøøøøøøø overalt ;( noen kan anbefalle noe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...