Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som kan gi meg noen råd?? Har hatt 6 icsi forsøk på 10 år. Det har ennå ikke resultert i barn, men er ikke villig til å gi opp ennå.

Har hatt 3 forsøk i Haugesund og 3 forsøk i Danmark. Har blitt gravid 5 ganger, men mistet i 4 sa og en ma. Alle er etter uke 11 og frem til uke 20. Ellers så har jeg fått påvist en resistent i blodet (men husker ikke hva den het)

Hos oss er det mannen som er "problemet" få svømmere. Men så har jeg hørt om en Purvis som kansje kan hjelpe mannen sine svømmere. Er det noen som har brukt han, og fått det til selv etterpå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Takk for det. Skal ringe inn neste mens til Haugesund. Skulle få en "privat" 3 pakk der igjen.

Ingen som har noen råd ang. Purvis??? Kan han kansje hjelpe oss????

Skrevet

Hei du, min mann ble satt på pergotime av Purvis, da han hadde en tett sædleder. Den ble åpen og fin, og antallet steg betraktelig kan du si;-) Vi Har hatt hatt 2 icsi forsøk. Og har ett barn. Hadde fryseforsøk nå i februar, og er 14+3 i dag. Håper Purvis kan hjelpe dere da;-)

Skrevet

Hei :o)

Vet om flere som har brukt ham og senere lykkes med å bli gravid på egenhånd. Han er spesialist på dette feltet, så jeg vil absolutt anbefale dere å kontakte ham!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...