Gå til innhold

Da var det min tur....sukk

Anbefalte innlegg

Gjest amandine

Natt til i går slo det til, kjempevondt bak ved halebenet og BL er et faktum denne gangen også... Måtte gi meg tidlig på jobb i går og hadde store problemer med å kjøre hjem, klarte ikke gire og bremse nesten... Ikke sovet i natt, måtte opp og ta en paracet i 4tiden.. Ringte lege og ble kjørt dit og hjulpet inn av mannen min som heldivis er sterk hehe. 10 dagers sykemld men ikke forslag til hjelp.. Hva bør jeg be om? Skal til ny kontroll på mandag men skjønner jeg må være frempå selv. Ser her at mye har skjedd siden sist jeg hadde problemer... Trodde virkelig jeg skulle slippe denne gangen, har vært mer eller mindre sengeliggende gjennom to svangerskap før så nå er jeg ordentlig lei meg og redd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137809505-da-var-det-min-tursukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

legen min henviste meg automatisk videre til fysioterapi når jeg ankom legekontoret slik du gjorde. fikk også henvisning til basseng trening for gravide med bekkenløsning hvor vi blir utstyrt med noen utrolige "sexy" svømmevester og gjør diverse øvelser i vann. dette syns jeg er utrolig deilig får brukt muskler som har ligget i dvale en stund. er atskillig lettere å bevege seg i vann.

må nok kanskje stå på litt selv for videre hjelp og det er mange alternative bahandlingsformer ettersom jeg har skjønt. vet mange sverger til manuell terapeut, selv har jeg ikke prøvd det.

Gjest amandine

Har brukt mbt sko lenge, men nå har jeg måttet sette dem vekk, er for ustabil til å klare å gå med dem he he i den grad jeg kan gå he he.. Har vært flink til å hvile nå noen dager og er bedre, takk og lov, livet er så mye enklere når man kan gå på toalettet alene og kle seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...