Neverstill Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 hei hei. har selv en liten krabat på 14 mnd , og vi har fått beskjed om at det er lite sannsynlig at han får noe barnehageplass før han fyller 2. så da bestemte jeg, som er en 24 år gammel dame, som er utdannet aktivitør med hovedfokus på psykisk utviklingshemmede, og tidligere au pair i usa, meg for å være dagmamma,har hatt ei jente her de siste mndene men hun har fått barnehage plass fra 1 august.så da har jeg plass til en ny liten engel.gjerne rundt samme alder som min egen så de kan få glede av hverandre.tar bare inn en så de får mest mulig oppmerksomhet begge to. så trenger du dagmamma 1-5 dager i uken fra ca 1-8 timer om dagen, så er det bare å ringe meg på telefon 95851445.eller sende meg en mail på adr:[email protected] har attester og referanser fra tidligere dagmamma/barnepass jobber. ting vi pleier å gjøre er: besøke åpen barnehage dra på tur til frognerparken lekeslott for de minste dra til ekeberg husdyrpark og titte på dyrene leke på forskjellige lekeplasser leke her hjemme i hagen eller inne om det er uvær synge og lese mate "gakk gakkene" ved stranden mvh cecilie
Neverstill Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2008 glemte å skrive at vi bor i rekkehus på nedre stabekk. røyk og husdyrfritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå