Gå til innhold

Noen som har erfaringer om emmaljunga edge duo combi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt forskjellen på den og mondial duo combi, så er litt vanskelig å velge. Ikke vet jeg noe om denne vognen heller, men har sett og hørt at mange har denne vognen. Noen som har noe innspill??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har emmaljunga edge duo combi selv. Vet ikke forskjellen på den og mondial duo combi. Les på www.emmaljunga.no

Jeg har vært veldig fornøyd med min edge duo combi. En robust og stødig vogn som er supergod å trille på alle slags underlag. Det er stor og god plass i bagen. Brukte min bag til min gutt var 8 mnd. Vognen har egentlig alt og er enkel å slå sammen når man skal frakte den i bil. Eneste minus er at den er litt tung å bære ut og inn av bilen. Men absolutt en vogn å anbefale.

Syntes også at disse vognene er dyre. Så hadde jeg skullet kjøpt den på nytt så tror jeg at jeg hadde sjekket bruktmarkedet for vogner.

Skrevet

jeg kan desverre ik svare deg, har kjøpt duo classic, noen som vet forskjellen på den ift de 2 andre?

Skrevet

Duo classic er mondial, den het classic før. Forskjellen fra edge og modial er utseende på bagen og det er det. For alle understellene kan man ha på begge bagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...