Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Nå skal vi ut å handle inn stellekommode (på ikea) og baby-senge-pakke (på Rudo) - jeg gleder meg. Har masse babytøy og leker/bamser, vogn, reiseseng, lekegrind, bæresele, vippestol, sportsvogn, bleiebøtte, ammepute.....og det meste allerede - men noe vil jeg ha nytt. Alt annet er enten arvet eller kjøpt inn for mange år siden :-) (jeg begynte tidlig....regnet jo ikke med å bli en IVF-pasient). Har dere begynt å handle/samle inn baby-ting ennå? Hvilken uke er dere i? Jeg er nå i uke 20 + 3 og kjenner daglig spark og liv i magen....
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Her er også mye på plass, det meste vil jeg vil si. Er 29+6 i dag. Vi har arvet vogn (dyp vogn), en del sengetøy/vognsett, voksipose, vogn dyne og vognpose. Også kommer det nok noen klær som vi arver etterhvert, har bare ikke henta alt ennå. Nytt har vi kjøpt seng med stelleplate, sportvogn/trille og skap. Også har det jo blitt litt klesshopping da... Så egentlig er det vel bare stelleprodukter og bleier vi MÅ ha nå. Men jeg mistenker at det sniker seg inn litt mer klær og tilbehør. Er jo så morro å gjøre klart til babyen, og jeg blir så glad når jeg ser at alt står her og venter ;o)
Smurfeline81 Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Har begynt å handle litt nå, har jo ventet på dette i såååååå mange år, så er veldig moro å kunne begynne å shoppe litt:) Er 13+6, men venter tvillinger, så synes det er deilig å få unna litt av de store tingene også (vogn, seng osv), for blir fort mye penger når jeg skal handle inn til de to nurkene:) -klem-
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 ja det er skikkelig moro å handle inn saker og ting........går å små-smiler for meg selv om dagen. Greit å gjøre unna slike ting før fødselen også synes jeg, for jeg tror nok ikke at shopping står øverst på lista de første ukene da nei. Dette er en herlig tid, så spennende og alt er så nytt. God helg, jenter :-) klem
Kicsi Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Åååå, dette hørtes hyggelig ut! Gleder meg til det blir min tur Er bare i uke 5 ennå, så det er alt for tidlig å våge tenke på shopping... Men - det er lov til å glede seg likevel Håper shoppingen ble en god opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå