Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Noen som har erfaring med denne vognen? Har tenkt litt på denne, men er ikke lett. er dette en vogne man kan ha til barnet er 3-4 år?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 hvis du går inn på nybaktmamma.com så er det en masse linker med bilder og info om cameleon. Den er forøvrig relativt kort i ryggen, men på den annen side så bruker man ikke kalesje så mye til store barn bortsett fra når det ikke regner. Det som jeg syns er litt rart med den er håndtaket, det er litt uergonomisk liksom, og fjæringen. Var i byen i dag og vogna satt seg jo nesten fast i trikkeskinnene og bagen stupte forover på en måte. Skal jo snu den rundt med store hjul først når underlaget er ujevnt, men det er jo litt pesete. Så du bør vite hva du skal bruke den til, er du mye i skog og mark og rusler lange turer ville jeg ikke hatt denne vogna. Men mye bra med den også altså. Jeg har to stk og bruker de til forskjellige anledninger. Denne er ikke med på søndagsturene får å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå