Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært spesielt glad i frokost og spiser sjeldent bra før litt utpå dagen. Nå som jeg er kvalm med en gang jeg står opp er det klin umulig å spise noe som helst før laangt utpå dagen og brød/tørr kjeks etc. kan jeg bare glemme. Brød vokser i munnen. Er det noen som har noen utradisjonelle, eksotiske frokosttips som smaker litt godt og annerledes? Kanskje noe man ville våkna og spist i syden når det er femti varmegrader :)

Skrevet

En smoothie kanskje? Kald og frisk... og full av de fruktene du ønsker. Næringsrikt og godt i tillegg. Bruk yoghurt og isbiter, jordbær, melon etc etc

Gjest yrild
Skrevet

Hei :-) det som har funket best for meg er nektariner og naturel yogurt (som jeg normalt ikke er så begeistret for). Min fine samboer henter dette til meg i sengen og når jeg får spist det før jeg står opp lurer jeg kvalmen til å holde seg unna noen timer til...

Lykke til :-)

Klem

Skrevet

Kanskje ikke så utradisjonelt, men det som fungerer for meg når jeg er uggen om morgenen er noe søtt rett og slett. Jeg veksler litt mellom God Morgen-yoghurt, oppskåret melon eller ristet loff med marmelade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...