niania Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Har aldri vært spesielt glad i frokost og spiser sjeldent bra før litt utpå dagen. Nå som jeg er kvalm med en gang jeg står opp er det klin umulig å spise noe som helst før laangt utpå dagen og brød/tørr kjeks etc. kan jeg bare glemme. Brød vokser i munnen. Er det noen som har noen utradisjonelle, eksotiske frokosttips som smaker litt godt og annerledes? Kanskje noe man ville våkna og spist i syden når det er femti varmegrader
ella72 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 En smoothie kanskje? Kald og frisk... og full av de fruktene du ønsker. Næringsrikt og godt i tillegg. Bruk yoghurt og isbiter, jordbær, melon etc etc
Gjest yrild Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hei :-) det som har funket best for meg er nektariner og naturel yogurt (som jeg normalt ikke er så begeistret for). Min fine samboer henter dette til meg i sengen og når jeg får spist det før jeg står opp lurer jeg kvalmen til å holde seg unna noen timer til... Lykke til :-) Klem
Lemonia Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Kanskje ikke så utradisjonelt, men det som fungerer for meg når jeg er uggen om morgenen er noe søtt rett og slett. Jeg veksler litt mellom God Morgen-yoghurt, oppskåret melon eller ristet loff med marmelade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå