Gå til innhold

Så redd så redd...

Anbefalte innlegg

Skal på kontroll i morgen, er da 12+0. Mistet i desember i uke 14+3. Hadde da brunlig utflod/blødning om morgenene fra uke 11+2. Fikk vannavgang i uke 12+3.

Nå har jeg hatt bittelitt friskt blod på papiret i går kveld, nå bare brunlig utflod/blødning innimellom på papiret. Har hatt litt mensmurringer forleden og i dag. Har sånn grusom deja vu følelse... Noen her som har opplevd noe lignende men som det har gått bra med..?

Huff, kjenner kontrollen over nervene har forlatt med helt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137808756-s%C3%A5-redd-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg føler innmari med deg. Det er så fortvilende å oppdage blod og automatisk tenker vi det verste, spesielt hvis man har en erfarning fra tidligere.

Det er veldig veldig fint at du følges opp, det er den eneste måten å få svar på. Inntil da grubler og lurer man og er så fortvilet og stresset. Jeg har vært der selv, to ganger.

Første gang var det en missed abortion og den andre gangen gikk det bra:-)! Begge gangene var det litt blod, og litt brun utflod i bildet. Jeg aner ikke hva som var årsaken til blødningen siste gangen, men dette var i uke 5, og det er visstnok vanlig å ha en mensliknende blødning fordi kroppen fremdeles tror den skal ha menstruasjon.

Selv om du har opplevd en abort tidligere, er det ingenting som sier at du skal oppleve et igjen. Nå har du hatt en liten blødning, og årsaker kan være skjøre slimhinner, sprengte blodkar. Mensmurringer kan være at livmoren strekker seg. Du har også fått utflod litt senere enn første gang, og nærmere grensen for mindre sannsynlighet for at det skal gå galt.

Jeg håper for deg og føler veldig med deg. Jeg håper du får en glad melding i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...