Gå til innhold

Blir litt irritert på en nabo i oppgangen vår. Han tar reklame ut av posten til alle i oppgangen og kaster det

Anbefalte innlegg

Skrevet

All reklame kommer ikke med posten, og det er de stakkars som leverer reklame på ettermiddagen som lar reklamen stikke litt ut av postkassen (vi bor i blokk). Denne naboen min liker nok ikke reklame, så han tar alt og kaster det i papirkassen. Jeg klarer fint å ordne med min egen post selv, og av og til er det nå greit å se gjennom hva som er kommet. Kan han ikke bare passe sine egne saker??!!

Fortsetter under...

Skrevet

Utrolig spesielt... :-S

Jeg hadde bedt han ligge langt unna min postkasse.

Skrevet

Om du ikke vil konfrontere han direkte, kan du legge en anonym lapp i postkassa der du ber han kun ta hånd om det som er i hans egen postkasse.

Jeg hadde blitt litt sur ja.

Skrevet

Det syns jeg var direkte frekt! Hadde tatt det opp med han altså!

Skrevet

Tenkte kanskje bare å henge en liten lapp på tavla her nede at det er fint om ingen tar "posten" min....

Skrevet

du kan jo prøve det først?

Annonse

Gjest gründerjente
Skrevet

Om reklamen henger og slenger ut av postkassene, på gulvet osv. synes jeg det er fint at fyren rydder opp! Jeg regner med han ikke åpner opp kassen din og går igjennom posten din?

Skrevet

For en type! man tar da ikke posten til andre mennesker, uavhengig av hva det er for noe!

Det der hadde jeg vært lynforbannet for, pga prinsippet. Hvor lav terskel har han for å ta noe annet da? eller for å gjøre andre ting for dere?

Ta det opp med han! Tror nok det er ulovlig å ta andres post!

Skrevet

Posten står i grunn greit i postkassen, men noe stikker ut av kassen. Likevel er det i min kasse, og jeg vil ikke at naboen skal ta seg den frihet å kaste den..... Hva hvis avisa som jeg betaler for stod i kassen, skulle han bare fått lov til å kaste den også??

Gjest gründerjente
Skrevet

Vet du hva - her er løsningen:

DU HENGER OPP LAPP TIL POSTBUDET/REKLAMEBUDET OM Å VÆRE SÅ SNILL Å LEGGE POSTEN ORDENTLIG OPPI POSTKASSENE.

Det er HER problemet ligger. Den frekke naboen din, er egentlig bare snill fordi han rydder opp i dette jævla rotet. Jeg vet selv akkurat hvor rotete og jævlig det kan bli i oppganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...