Tjorven1 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Som dere skikkert har forstått har jeg tatt meg en liten "pause". Det har vært tøft år... men det skal bli verd det! Ikke sant?! Jeg er under utredning, har vært hos spes. innen feritilitet, og dette med å miste flere ganger. Blør ennå, over en mnd nå.. slisomt... Men de ønsker ikke en utskrapning, da livmoren min har gjennomgått nok. Men det ser slik ut, det er noe igjen, og det er satt seg to syster på hver av eggestokkene som to propper - så noen Danmarkstur blir det ikke på en stund. - Skal tilbake i beg av juni, for svar på hcg(gravititetshormon testen da) kroppen min tror mest sansynlig at den er gravid ennå.. Det var 3 alternativer som var galt med meg. 1 - som jeg håper det er - det er rent tilfeldig at "gullegget" ennå ikke er befruktet - kun 2 dårlige. 2 - Livmoren min har dårlig blodsirkulasjon, pga opreasjoner og svuldster.. veldi sannsynlig - da kan jeg få tab. som kan hjelpe, kan vel og merke. 3 - Livmoren min har en feil innstilling og støter ut allt.. Typ som Wilemina i Ugly Betty... kansje? Dette må det bare ikke være, da vet jeg ikke hva jeg gjør... En liten oppdatering, beklager at jeg ikke orker å være her mye som før, er litt sliten av alt dette nå. Og det er kun "outopiloten" som jobber mot Danmark nå, følelsesmessig føler jeg for bare å gi opp, og skrike ut! Ønsker nye på forumet velkommen og lykke til (se gjerne på bloggen min), og ønsker dere andre "travere" lykke lykke.. og I BE BACK Chicas!
Chaiemae Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Skjønner at du holder deg litt borte. Det er utrolig tøft det du har vært gjennom og jeg håper du snart får svar på hvorfor ting har blitt som de har blitt. Jeg savnet deg på singeltreffet nå i mai og håper du har lyst til å bli med på det vi skal ha i august. Håper det ikke tar alt for lang tid før du kan dra til Danmark igjen.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hei Tjorven Husker at du var den første som ønsket meg velkommen hit på forumet, det varmet. Det du har vært igjennom er så uendelig trist, du har all grunn til å føle deg utafor og nedfor, men ha troen på at dette ordner seg til slutt. Vegen er bare litt lenger og mer kronglete for deg. Jeg tror du rett og slett har vært uheldig - gullegget ligger der og lurer og venter til kroppen og psyken din er klar til et nytt forsøk. Måtte du lykkes neste gang, det har du fortjent Klem
monica07 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Utrolig fint at du deler historien din med oss. Er selv forholdsvis ny her. Føler det hvertfall slik :-) Har hatt et forsøk som ikke gikk bra. Så nå er det snart tid for neste tur. Ønsker deg all lykke videre!
Tjorven1 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Takk for all hyggelige ord, dere er en helt utrolig viktig støtte for meg i dette. Tror ingen andre helt forstår hva vi går gjennom. Ja, jeg skal forøke å bli med på treff i august, det er jo klart ;-) Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå