hope76 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Har vært innom her titt og ofte for å høre hvordan det går med folk. Selv fikk jeg satt inn 2 fredag 9. mai, og skal i teorien ta test i morgen.. Men i går e.m. begynte jeg altså å spotte. Ikke mye, men litt. Det er ikke blod, men allikevel kjenner jeg at alt håpet mitt forsvant i går.. Noen som har gått igjennom dette selv? Er alt håp ute, eller skal jeg allikevel ta en test i morgen? Har klart å holde meg fra testing så langt, og hadde gled/gruet meg til å våkne i morgen. Tvi tvi til alle dere der ute... Vet hva dere går igjennom disse dager på godt og vondt! Stor klem..
MartheMor+Lillegutt Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er nok ikke noen ekspert på området desverre. Men pleier du å spotte vanligvis før du får mensen? Man hører jo hele tiden om de som spotter/blør i begynnelsen av svangerskapet også... Jeg krysser alt jeg har for at det er en liten spire inni der:)
Attekattenoa Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjenner ei som fant ut hun var gravid samme dag som meg (på mandag) og hun spottet før IKM og spotter litt fortsatt, men gravid er hun!=) Lykke til!!!=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg begynte å blø på rugedag 10 så alt håp er virkelig ikke ute ennå :-)
hope76 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Takk for raske tilbakemeldinger.. Nei, jeg bruker ikke å spotte før vanlig mens.. Men nå er det kommet litt mørk utflod/blod? Vet egentlig ikke hva det er.. har ikke hatt dette før. Dersom det ikke blir mer blødninger før i morgen tror jeg at jeg slår til med en test! Bjørnen Collergol, blødde du som i vanlig mens og faktisk var gravid?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har aldri blødd mye så.... Men det kom litt på papiret og i truseinnlegget. Når jeg bevegde meg litt mere kom det i do også... Det var stort sett friskt blod, men et par ganger kom det også koagulert blod (sorte klumper..) Blødde tom 7+4 og jeg sitter nå og ser på min 1 uke gammel jente som er resultatet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå