loviss Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Er på rugedag 13,tok en cb test i morges,den vanrette streken er veldig klar selvsakt,men den loddrette synes litt den og. Er veldig uklar,men jeg kan se den. Hva betyr dette???? er jeg gravid...Burde den gjerne vert enda klarere siden jeg er på dag 13?..noen andre som har peiling,eller opplevd det samme????
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Vanskelig å svare når jeg ikke har sett den.. Test igjen i morgen!:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Bare krysset viser er den positiv,lykke til videre. Sier ett stilt gratulerer :0)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Dette høres jo veldig positivt ut da! Så lenge det er farge på streken og ikke bare en skyggestrek, så er du nok gravid:)) Et lite tips: På andre forum rundt omkring finnes det testgallerier der du kan se andre positive tester. Så kan du sammenligne litt! Jeg drister meg til et forsiktig gratulerer:)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Du er nok gravid, jeg hadde veldig svak test på både rd 12,13 og 14. GRATULERER!!!!
gutteklubben grei Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Tror du er det , jeg :-) Fikk selv svakt kryss første gangen jeg testet, ventet et døgn og da var det et klart og fint kryss!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå