Gå til innhold

Syntes de er rare på ellos lånet nå ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt lån hos dem i 3 år nå aldri noen problemer med dem, og jeg er nesten ferdig med å betale det ut.

Men i fjor sommer mistet mannen min jobben samtidig som vi fikk barn, og vi ble hengede en mnd etter på allt desverre. Men aldri en klage over for sen betaling eller noe.

SÅ for et par mnd siden kom vi endelig i rute med allt av betalinger over allt igjen.

Sist mnd betalte jeg litt sent da, så skal betales i slutten av mnd men jeg fikk ikke sendt betaling før 10 mnd etter.

Men siden de aldri har sagt noe når jeg lå en hel måned etter så tenker jeg ikke på det mer.

Idag ringte dem og etterlyste pengene, tydelig de har begynt med strengere sjekker og oppfølging.(Sist mnd tilbyde de meg å låne 20 000 til noe jeg takket nei til hehe.) Men jeg kunne jo si at det er betalt da så er jo godt.

Men ho ba meg sjekke at det hadde gått ut av kontoen, og det har det jo og jeg har sjekket kvitteringen og jeg har rett kid på den og allt.

Så da får de jaggu sjekke sitt eget rot ja.

Men må jo le litt da ligge en mnd etter i et år uten at de klager men så snart jeg har allt i orden så ringer de å etterspør betaling.

Bare glad at jeg har allt i orden og det er de som roter da.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...