Gå til innhold

Stygt og slapt underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært særlig fornøyd med utseende på underlivet mitt, men etter fødselen er det jo forferdelig stygt. Sydde bare 3 sting, så er ikke derfor, men det har blitt så "hengete" og åpent. Skjedeåpningen er åpen hele tiden og man ser innover, fremre vegg er spesielt synlig. Er skikkelig slapt inni der også. Æsj!!!

Går ut over sexlysten gjør det også. Dårlig selvtillitt pga dette.

Flere som tenker/har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte men føler at knipeøvelser har hjulpet en del. Og det som hjelper er at mannen ikke bryr seg, ikke kjenner forkjell og ikke ser forskjell!! Det er nok bare meg som ser og kjenner det. Så det går heldigvis ikke så veldig ut over sexlysten. Det å ha et lite barn har drept sexlysten min :)

Skrevet

Hei

Etter fødsel nr 2 ble jeg henvist av fastlegen til vaginal plastikk fordi hun mente jeg hadde et av de slappeste og "verste" underliv hun hadde sett. Jeg var visst vidåpen, og bakre skjedevegg bulte ut i åpningen. Jeg så jo selv at det ikke så bra ut. Likevel hadde jeg IKKE lyst til å bli fiksert med kniv der nede ....spesielt fordi jeg egentlig ønsket meg en unge til (hadde da født to stykker).

Jeg bestemte meg derfor for at jeg skulle KNIPE KNIPE OG KNIPE masse de 5 ukene det tok før jeg fikk timen på sykehuset da jeg skulle vurderes. Da jeg kom til vurdering, hadde jeg vært kjempeflink med knipingen. Gyn som undersøkte meg lurte på hvorfor jeg i all verden hadde blitt henvist for vaginal plastikk! Så det er helt tydelig at kniping virkelig hjelper!!

Men dessverre må knipingen holdes ved like - nå har jeg slurvet i flere måneder, og er i tillegg på vei med nr 3. Kjenner at jeg begynner å bli slapp og vid igjen...

Skrevet

Knipe, knipe, knipe... Det er bare det som hjelper. Sett i gang og knip. Lag deg gode rutiner son gjør at du automatisk husker å knipe. Feks kan du knipe hver gang du snakker i telefonen, rett etter at du har lagt deg, når du sitter på bussen, for an TVn osv. Det viktigste er at du gjør det hver dag.

Og jenter - dette skal vi fortsette med resten av livet :) Premien er at sexlivet blir bedre, og da tenker jeg ikke bare på for våre partnere, men ikke minst for oss. Når musklene i underlivet er veltrente blir vi mye mer følsomme, lysten kommer lettere, og vi får lettere og mer intens orgasme. Så her er det ingen grunn til å vente :)

Jeg kniper som om jeg kjører heis - knip, "kjør heis" oppover, hold og tell til feks 10 (eller så langt du klarer), "kjør heis" nedover og slipp. Gjenta 30 ganger - hver eneste dag. Du vil veldig raskt merke resultater.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg sliter med urinlekkasje og ukontrollert promping, og har siden fødsel trent med knipeøvelser. Det har blitt bedre (har nå bare smådrypp som lekkasje under normale aktiviteter og gange, men det er værre om jeg prøver å løpe...), men det virker som at forbedringen har stoppet opp (er nå ca. 6 mndr etter fødsel) og derfor begynner jeg å miste motet litt. Jeg teller også til 10 og gjentar 30 ganger, prøver å huske det flere ganger om dagen, men mange dager blir det bare én gang om dagen, for jeg glemmer det litt for lett. Hvor mange ganger iløpet av dagen tar dere knipeøvelser?

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter denne litt jeg....

Mitt andre barn er 2,5 mnd nå og i dag er jeg begynt å lekke mye!!! Merket det litt i går, og i dag er det mye værre.... Er så lei meg, det er sikkelig ekkelt og lukter vondt!

Jeg vet at det blir betre med Tena, men sikkelig flaut å kjøpe det da når mann bor på et sted der alle kjenner alle.... Skal alle gå å snakke om at jeg har fått lekasje så dør jeg av skam!

Er begynt å knipe masse i dag, men jeg kjenner at det renner ut når jeg kniper også--.--da blir jeg frustrert å lei meg :(

Hvor mange dager før mann mrkerforskjell og hvor mangen ganger for dagen da? Som hun over her glemmer jeg det, men nå må jeg huske det, for jeg pisser jo hele tiden.................

Skrevet

Du må nok knipe i hvertfall i 6 uker før du merker forskjell. Jeg har en venninne som måtte knipe i et helt år før hun ikke lakk lenger. Og du må nok knipe resten av livet. Dette gjelder alle kvinner, de som har født og de som ikke har født. Så vær flink med knipingen, 30 ganger, hold i 10 sekunder. Knip så hardt du kan! Min fysioterapeut sier at Tena hadde gått konkurs hvis alle kvinner hadde vært flinke med knipeøvelsene sine!

Skrevet

Huff.....i mitt neste liv vil jeg være mann!!! De vet ikke hvor heldige de er..........

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg merket voldsom forbedring etter 5 uker. Da knep jeg i serier på 10-12 knip på ca 5 sekunder hver, tre ganger per dag.

Jeg måtte "sette" av litt tid til denne treningen for at den skulle bli effektiv. Det vil si at jeg kun konsentrerte meg om knipingen. For meg holder det ikke å gjøre dette mens jeg f.eks sitter i bilen eller ser TV...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...