Gå til innhold

baby dry vs. active fit pampers nr.4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er forskjellen bortsett fra pris egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Active Fit og er veldig fornøyd med dem. Samboeren min kjøpte ved en feiltagelse Baby Dry for en stund siden. Forskjellen var at junior omtrent hver natt var våt oppetter ryggen.

Active Fit er litt dyrere enn Baby Dry, men definitivt verdt pengene :-)

Synes også at AF har bedre passform. Men dette er til min gutt da, alle babyer er forskjellige!

Skrevet

Thea bruker baby dry om dagen og er forsovet fornøyd med dem bortsett når nr.2 kommer, da har det lett for å tyte ut både her og der..men tenkte litt i forhold til bevegelighet og slikt nå i disse kravle og rulletider, om det har noe for seg å bruke active fit i forhold til den vi bruker..er det "samme" greia, sparer jeg heller de kronene liksom :)

Skrevet

baby dry lukter urin med en gang det kommer noe i bleien....

Hadde den på om natten en gang,og alt stinket urin....bleien,pysjen og laken....

Vi har brukt active fit.

Men nå bruker vi bare up&go for det er umulig å få noe annen bleie..hehe

Skrevet

Baby Dry tar opp mer væske enn Active Fit. Så her brukes det Active Fit om dagen, da den har super passform, og Baby Dry om natten. Er kjempefornøyd, og har aldri hatt lekkasjer eller sår stump :)

Aldri vurdert å bytte til Libero igjen! I tillegg til dårlig passform, lakk de om natta, og det ble bæsj oppover hele ryggen fler ganger :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...