Gå til innhold

Hei og titttitt

magica fra tryll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da satt spiren på 3.pp. Og jeg kommer inn her. Jeg er 41 år og skal ha 5.(og siste) ca.30.januar om alt går bra..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse!! Kos deg med magen =)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! kjempekoselig :)

Lykke til!

Skrevet

Takkogtakk. Tror ikke jeg skjønner det helt enda jeg;)

Skrevet

Så kult. Grattis! Hvor gamle er de andre barna?

Skrevet

Hei! Det er tvillinger på 16(gutt og jente), jente på 11 og så lillemann på 20 mnd:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Vi er helt jevnt i løypa da jeg har termin 31 januar med mitt fjerde og eneste IVF barn. Mine andre barn er 16, 14 og 11.

Skal på tidlig UL den 10 juni - 7 uker.

Håper det går bra med deg! og ønsker deg alt godt.

Skrevet

Gratulerer du og:) Da kan vi jo følge hverandre helt frem. (skal du føde i Fredrikstad sees vi kanskje der;). Tror jeg skal følge de samme kontrollene som sist. Da tok jeg første kontroll hos gynekolog med tidlig ul, og resten hos jordmor. Lykke til du og!!

Skrevet

Tusen takk!

Jeg hører til i Stavanger men vi får holde følge her...:-)

Jeg går hos spesialist pga at jeg har hatt 3 planlagte keisersnitt pga mitt umulig trange bekken... så det er jo litt leit men krever litt spesiell oppfølging.

Jeg håper bare det går bra, mistet for nøyaktig ett år siden i uke 8 så jeg skal være sjeleglad når uke 12 kommer....

Kos deg med spiren i magen og ta godt vare på deg selv.

Skrevet

Takk for det. Jeg måtte ta keisersnitt med forrigemann. Hans satte seg helt feil fast, og veide 4600. Veldig spent på hvordan denne fødselen blir.. Lykke til med spiren du og!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...