Gå til innhold

åh ej blir så frustrert!!


Ålesund78

Anbefalte innlegg

Noe tulla 10 mnd og ej har 10 kg igjen til ej va der ej var før graviditeten. ej står på stedet hvil!!! ingenting som funka virka d som. ej burde kanskje trene hver dag men d går ikkje med en mann som jobba konstant. i mitt 1 svangerskap gikk ej opp 30 kg og gikk ned 40 uten å gjøre nåkke spes. dinne gangen gikk ej opp 27 og har 10 igjen. ej har aldri i mitt liv vært så tynn som etter 1 svangerskap . ej har heller vært den som har hatt nå¨kken kg for mye, men når su har fått smaken på å være tynn så vil en gjerne tilbake til d. nåkken gode råd? drar til kreta om 3 daga og ej grur mej som bare d til å gå i bikini. ikkje hjelpe d at søsra mi som har 2 barn e kjempe fin og tynn og svogeren min kalla mej en feit gris (vet at d e ei blanding av tull og sannhet ). ej e 162 og 67 kg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Det du kan prøve er daglige trilleturer med vogna når jenta di er våken. Gå relativt raskt tempo i ca 1 time. Dette er bra og hyggelig for både mor og barn.

 

I tillegg må du prøve å begrense evt inntak av gotterier og brus. Deretter ville jeg ha spist noe mindre feks til kveldsmåltidet, eller litt mindre porsjon middag.

 

Litt mer bevegelse av kroppen hver dag, og litt mindre kaloriinntak vil redusere din vekt sakte men sikkert. På 3 dager får du gjort lite med vekta di. Om sommeren er det også fint med hagearbeid hvis du har stor hage.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha som mål å trene hver dag. Det blir bare feil. Husk å glede deg masse over det du får tid til og ikke la det du ikke får tid til plage deg. Litt trening fordelt over hele dagen er genialt. Noen situps før frokost, noen pushups på vei inn i dusjen, pushups fra stol før du reiser den, kanskje noen knebøy mens du ser på tv osv. Gå tur der du vet det er bakker og ulendt terreng og lov deg selv å bare spise godteri 1 gang i uka og da bare etter middag så orker du mindre:) Det er ikke så mye som skal til.

 

(og den svogeren din kan du godt kalle en stygg tomsing..Bare for å være morsom lizzom... Husk at det er veldig vanlig å ha noen få ekstra kilo over 1 år etter graviditet, men det er søren ikke vanlig å kalle familiemeldlemmer for feite griser...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...