Gå til innhold

barn og hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har barn og mops (eller hund generellt) hvordan fungerer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hae ei rottweiler tispe og ei lita jente... og de er som bestevenner:) jeg var litt redd før ho blei født om åssen det skulle gå,for hunden er så vilter og liker ikke høye lyder. men ho forandra seg helt når babyen ble født... nå kan de ligge ved siden av hverandre på gulvet,ungen åler seg bort og drar ho i halen og greier...

begge er helt ville etter å se hverandre om morraen nåe vi våkner:)

Skrevet

Jeg har 2 hunder.Går helt fint.Jeg passer på uansett,og setter gutten min i lekegrinden vis jeg skal gjøre noe.Gutten min begynner og bli hardhendt og river i hårene.Det liker ikke hunder.uansett snille hunder,kan få nåkk en dag.Jeg er oppvokst med hunder selv.!!!!

Skrevet

vi har en liten mini-dachs og den har blitt mamma også! hehe, veldig morsomt. Hvis vesla sover på verandaen, står hun og piper hvis døra er lukket, for hun vil liksom ut og passe på! søtt da! Liker å vaske babyen i øret hvis vi ikke ser et øyeblikk :) (hun er en skikkelig ørevasker på alle folk da)... Det har gått over all forventning.

Skrevet

Jeg har en Toller tispe, går fint det, men hun er litt sjalu. Passer på at hun stort sett får være med på det vi gjør, så hun blir sjelden igjen når jeg drar noe sted. Går bedre og bedre, men jeg har lekegrind som jeg bruker. kan aldri stole 100% på de uansett

Skrevet

Har cairn og en liten gutt på 8 uker og det går kjempefint. hunden va litt avventende i begynnelsen men nå har hun tydligvis funnet ut at Elias kommer til å bli værende så nå har hun begynt å ta seg til rette igjen..melder ifra når det er hennes tur til å få kos.Da setter hun seg ved siden av og slår oss med labben..hehe..ellers bryr hun seg ikke i d hele tatt om mini.bare snser på han i ny og ne

Skrevet

Har en pointer (fuglehund) på 7 år som elsker begge barna (og alle vennene som eldstemann har med hjem). Som det hundemennesket jeg er så vet jeg at man aldri kan stole 100% på en hund, men jeg må jammen si at jeg stoler utrolig på ham. Både eldstemann (3,5 år) og yngstemann (11 mnd) kan gjøre hva som helst med hunden. Blir det for mye mas så bare går han sin vei.

Det er mye glede i å se dem sammen! Og barna har så godt av å vokse opp med hund.

Skrevet

Vi har kennel vi med stoore hunder. Men inne har vi ei lita spisshundtispe. Går greit det. Bare oppfører meg som vanlig og lager ikke noe stort leven. Lar de aldri være sammen alene og holder gnagerbein og sånt unna da babye er i nærheten. Det får hun da vi reiser bort/ute evt. Ikke at det er sikkert at det skjer noe men da slipper vi evt at det skal skje.

Virker som de store gir F.. men hun lille er nyskjerrig da.

Skrevet

Artig me hunda og beibissa:) Vi har en dvergszhauzer på tre år, og en bullterrier på snart ett år. Va veldig spent på terriern for han e litt av en villbass, men det gikk over all forventning. Han e bare borte å snuse litt på lillingen av og til, men ingen sjalusi. Kjæmpedeilig:) En anna pluss me hund og baby e jo at dem får sterkere immunforsvar, å det kan dem jo saktens ha godt av etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...