Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg tok abort igår, var tidlig hjemme fra sykehuset og alt var i skjønneste orden. Men på kvelden igår kom en vond magesmerte gradvis. Har konstante smerter i nedre del av magen. Klarer såvidt å snu meg i senga.. Idag er smertene like intense om ikke verre, og de er der hele tiden. Kommer ikke i tak som jeg har lest er normalt pga livmoren trekker seg sammen... Har noen vært borti dette før?? Er det normalt?? Har ingen blødninger, det stoppet igår på ettermiddagen..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Jeg tok kirurgisk abort for ca 2 år siden. Da jeg våknet fikk jeg veldig sterke og intense smerter nederst i magen. Da ingenting hjalp, måtte jeg til slutt få en morfin sprøyte (eller var det intravanøst?? Husker ikke helt) for å bli kvitt det. Er jo litt anderledes enn ditt tilfelle, men fikk god hjelp på sykehuset til å bli kvitt smertene. Vet ikke hvor vanlig det er, men tror ikke det betyr at det er noe galt. Jeg er bltt gravid igjen nå, så det er tydelig at ingenting er delagt hvertfall! Kontakt sykehuset, så kan de fortelle deg hva du kan gjøre for å bli kvitt smertene. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 har du tatt noe smertestillende? for meg hjalp d med en paracet og en ibux sammen...hvis d ikke gir seg så må du kontakte sykehuset! i noen tilfeller må man inn igjen og avt ta en utskrapning til men som oftest er det livmoren som trekker seg sammen og det er faktisk et åpent sår du har i magen som tar litt tid før d gror! lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå