Gå til innhold

hjælp! trenger råd.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i ett fast forhold me en mann.vi har nettopp kjøpt leilighet sammen.

han har ble pappa tel tvillinger for 3 mnd siden.

å nu vise d sæ at æ e gravid,2 mnd på vei,alle testa har vist negativ fram tel nu for litt over en uke siden.

æ synes d e tidli i vårt forhold tel ett barn,vi har bare vært i lag i litt over 2 mnd.

han vil at æ ska ta abort, men æ e veldi usikker,fordi at æ har alle de symptomene som æ ikke hadde me dattra mi (fra tidligere forhold).

så har æ i tillegg fått den magen,som gjør at æ ikke passe mine egne klær,kan kun gå i joggebukser,å gravidebukser. å dette gjør d vanskelig for mæ å skjule d.

æ vet at denna ungen e ikke planlagt, men samtidi så e den så hjertens ønska fra min side....

han sier at han vil gjerne ha barn me mæ, men ikke enda,han vil vente ei stund tel at tvillingene er blitt større, å æ har fått fast jobb.

men samtidig innerst inne så vil han ikke at æ ska ta abort, å d har han sagt,men han synes d e så j.... vanskeli....

han jobber som fisker sånn at han får ikke være her så mye under graviditeten,å samtidig ikke under barnet sin oppvekst.

æ e så klar for å få en unge, men samtidig ikke.d e så tungt å se at magen min voks,æ e kvalm,å veldi sliten...å tanken på at d faktisk e ett lite liv æ bær på,som kanskje ska bort, d vet æ ikke om at æ kommer tel å takle....har vært igjennom en abort før,å den va veldi tung, men bedre for da blei æ gravid me spiral..........

vi har fått tidspress på oss, at innen fredag så må æ ha tatt kontakt me legen for å si ka æ ska gjøre.

vær så snill hjælp mæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...