Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 dette her virker kanskje litt rart. men venter første mann:) å tenker og lurer på mye har på følelsen at lillemann kommer tidlig. har hatt noen tanker om hva skjer vis jeg føder tidlig? hva gjør man vis jeg plutselig føder i gangen? må man kutte navelstregen der å da? hva skal jeg gjøre til ambulansen kommer? hva er tegna til tidlig fødsel? nå i det siste har jeg hatt murringer i ryggen, mens smerter, press i underlivet og mye diare /vond mage... håper noen vil svare meg. selv om jeg tenker på mye rart:) det hadde hjulpet mye fra min side:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hehe.. vi får håpe du slipper å føde før tiden, og iallefall ikke i gangen! Hvis så skulle skje, så trenger du nok ikke gjøre noe annet enn å presse ungen ut og pakke den godt inn etterpå. Navlestrengen slutter å pulsere av seg selv etter en stund, og da klarer barnet som regel å puste selv. Du trenger ikke kutte den før en evt. ambulanse kommer, men det er ikke farlig å gjøre det heller... Tipper at de nervene du har kun er vablige gravidnerver og at du kommer deg helt til termin før babyen kommer Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 tusen hjertelig takk for rådet:) følte meg litt dum her:) men det hjalp noe enormt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå