Gå til innhold

værste dagen ever...:(

Anbefalte innlegg

va på samtale om keisersnitt i dag m fødselslege å d va d værste jeg ha vært m på. hun hadde jo ingen forståelse l noe... hørtes ut som at d va helt uaktuelt at jeg fikk keisersnitt hvis d ikke va noe alvorli fysisk i veien m meg. noe så lite forståelsesfulle folk ha jeg aldri vært borti:-( gjorde visst ingenting hvordan jeg hadde d l hvordan jeg følte d, hu sa bare att d va hu som visste best å d va best får baby`n prøve bli født vaginalt samme om d gikk bra eller ikke. hu overkjørte meg nå totalt å sa d va bare tull d att d va noen noen gang som fikk keisersnitt uten å vra alvorlig fysisk syke l noe. huff huff:-( drittdoktor...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137806309-v%C3%A6rste-dagen-ever/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm... hvilket sykehus var dette? Dette hørtes da ikke spesielt hyggelig ut.... desverre er det slik for mange som ønsker ks. De blir totalt overkjørt. Jeg anbefaler å søke på et annet sykehus, det er jo fritt sykehusvalg i norge..... Og det finnes sykehus som vil gi deg ks, men man må dessverre jobbe hardt for å få det! Stå på og ikke gi deg. Du vet hva som er best for deg og man skal glede seg til å få barn!!! Ikke grue seg eller være redd!

dette var på lillehammer sykehus.. nei det var ikke akkurat hyggelig, hun overkjørte meg totalt, visst ikke det gikk an være så uforstående når man var lege jeg.. ja får nok prøve ett nytt sykehus ja.. skal prøve på gjøvik, vet ikke hvordan de er der men.. vet du noe sykehus der de er forståelsesfulle å ikke overkjører folk totalt? jeg bor på otta, det ligger i oppland.. å jeg er kjemperedd å gleder meg ikke i det hele tatt, bare tenker på alt som kommer til å gå galt. å når jeg fortalte hun doktor`n hva jeg gruet meg får å var redd får sa hun bare; jammen vi har da smertestillende vi kan gi deg.. å att de gjorde bare alt til det beste får barnet. hørtes ut som hun mente at det var best får barnet mitt att jeg var reddest mulig å hadde det vondest mulig både psykisk å fysisk. det mener da ikke jeg. tror ikke det er bra får barnet mitt at jeg er redd å ikke har det bra i det hele tatt.

Jeg vet at Ahus, Ullevål og Riksen ikke tvinger noen til å føde vaginalt. Så det er jo en mulighet der. Et lite stykke å kjøre men.... På ahus får man gjerne dato for ks 12-14 dager før termin. Er jo vært et forsøk. Har du fastlege eller jordmor som støtter deg i valget om ks?? Kan være til hjelp mht søking på div sykehus! Lykke til.... Du vil nok få ks et eller annet sted, men desverre må man fikse det selv!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...