Gå til innhold

dagene er laaange!

Anbefalte innlegg

Er 6 dager på overtid og dagene blir bare lengre og lengre... det hjelper heller ikke med å få 20 meldinger daglig om fødslen er igang... men det er vel bare slik det er. var hos legen 21.05 og nå skal jeg ikke på kontroll før overtidstime på sykehuset 30.05 syns det er litt rart men jeg må vel bare stole på fagfolka... håper nå lille trollet kommer snart... jeg lengter etter å få deg ut.. gleder meg til fødslen men har hatt ett langt svangerskap med mye kvalme og sykdom. virker ut som om jeg har mistet imunforsvaret mitt.. dette er litt syt men jeg må bare få det ut..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137806106-dagene-er-laaange/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det. Tippet over til 11 dager over terminen nå ved midnatt. ar ikke hatt kontroll på over en uke jeg heller. Føles litt rart at de ikke sjekker mer nå mot slutten. Trodde det var vanlig jeg? Skal til overtidskontroll på fredag. Har gitt opp å tro at hun skal komme av seg selv før den tid. Lei av å hele tiden tro at det skal skje noe.

Anbefaler deg å finne på ting som du kan kose deg med. Leie film eller se alle episodene av favorittserien, lese bøker du har hatt lyst til å få tid til, ringe eller tekste folk du ikke har snakket med på lenge osv.

Trøstespising av is er også fint, selv om det ikke er så sunt da.

Lykke til. Håper du ikke trenger å vente så mye lenger.

Uff. Husker selv jeg gikk 9 dager over med førstejenta. Dagaløs kalte de meg. Da hadde jeg ikke terminen som en skinnende stjerne i horisonten. Plutselig kom hun alikevel. Uten forvarsel. Nå har jeg 7 dager til termin, og antar jeg må vente til litt ut i Juni. Men håper virkelig ikke det blir for lenge....

Ønsker dere lykke til begge to:) Det kan da unulig være lenge igjen for dere.

Åhhh så godt å lese at det er flere.. er seks dager over.. alle de andre fem jeg kjente som skulle ha i mai har født, også de med termin senere enn meg..og her sitter jeg, smellfeit og ekstremt hormonell..

Og jo da, her tikker det inn meldinger, svigerfamilien ringer, jeg føler meg som verdens verste mor og jeg vil bare være i fred..

Det var godt å få det ut!!! Hjelper å syte litt kjenner jeg..

Men skal vel ikke syte for mye, skal på overtidskontroll allerede i morgen.. og tror jeg kan bli satt i gang om jeg vil.. men vil helst at det skal skje naturlig da..

De fleste har vel ikke overtidskontroll før etter 14 dager?

Men lykke til dere andre..

Som min samboer sier, babyen kommer jo ut til slutt ( mager trøst) : )

Så godt å lese at vi er flere som venter og venter....

Hadde termin 17 mai og 5 dager på overtid nå. Slimproppen gikk forrige tirsdag, men neida- ingen ting har skjedd etter det, annet enn mensmurring nå og da som aldri utvilker seg til noe mer. Overtidskontroll 30.5. Synes også det er rart jeg ikke skal på noe mer kontroll før det- er jo lenge til neste fredag. Går forøvrig til modningsakupunktur som det skal bli spennende å se restultatet av.

Kjempe lykke til alle sammen- vi får trøste hverandre så godt vi kan så lenge og tenke på at resultatetet er verdt å vente på:-))

ja det er jo ikke noe annet enn å vente.. har hatt noen netter litt sprett på 2 uker som jeg har hatt jukse rier... de har gitt seg etter 2-4 timer... og nedpress er det hele tiden,. men ingen ting skjer. og nå som jeg går mere og mere over tid blir jeg mere og mere lei og tenner på ingen ting.. stakkars mannen min. hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...