Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har akkuratt funnet ut att jeg er gravid igjen, dette var ikke planlagt å jeg lurer på hva jeg skal gjøre! Jeg har allerde en sønn på 8mnd og synns livet er ganske hekktisk nok.. Er det noen med flere barn der ute som det er kort mellomrom i mellom?? Hvet ikke hva jeg skal og vill.. Er så redd for at det skal bli for mye med to så små.. men samtitig så tenker jeg på at da vil jo han på 8mnd ha en fin leke kompis om ett års tid.. Og at jeg da liksom blir "ferdig" med små barns perioden fortere.. Vi hadde tenkt at vi skulle få barn nr to når første mann var blitt ca 3år. Hva synns og mener dere???
Julia22 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 synes virkelig du bør beholde den lille. Synes det er en dårlig unskyldning og at det blir mye arbeid med to små. Kan jo være du ikke kan få flere barn. Dette barnet er en gave, og man bør ikke velge en lettvindt løsning. Det finnes ingen problemer, bare løsninger. Synes du skal tenke på at det er et liv inni deg, og ikke noe man velger bort for så lage et nytt liv siden. Tenk hvor fantastisk det blir med to små. Håper virkelig du velger å beholde, og at jeg ikke var for krass i meningene mine.
Gjest yrild Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hei :-) Det er jo bare du og din partner som vet hvordan dere takler en sånn situasjon, så hør på magefølelsen! Synes det høres ut som om du kan klare dette aldeles utmerket og barna får sikker stor glede av hverandre. Hvis dere uansett ønsker flere barn ville jeg tenkt ekstra grundig igjennom det før jeg evt tok en abort... du vet aldri om du kan få flere barn... Lykke til uansett hva dere velger :-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå