Joikaboll@ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Bare fått beskjed om å høre hva den koster, noen som veit? Barn og voksen.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 En heeeelt vanlig t-bane/trikk/buss billett;-) 22 for voksen (tror jeg det er...) og typ 12 for barn? Kanskje 11... Jeg har månedskort.
Joikaboll@ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Ok, takk for svar. Klassen skal dit og klassekassa skal betale og den sitter jeg på ) Litt greit å vite hva jeg skal ta ut av pæng.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Tror det fins noe spes greier man kan får for skoleklasse, men jeg er egentlig ikke sikker på det. Hvis du kjøper billett på båten koster det noe mer da, vel og merke. Og billetten gjelder jo bare en vei i en times overgang. Dagskort er jo kanskje en ide - det koster ca. 30 eller noe for barn forresten. Kan brukes hele dagen - over hele Oslo - alle sporveiens linjer, hehe...
Joikaboll@ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Ok. Skal ta en prat med lærer å høre.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Rufuskortet er et gruppereisekort for barnehager og skoleklasser. Kortet gir fri reise for inntil 15 barn i barnehage eller grunnskole t.o.m. 10.klassetrinn, hvorav inntil to personer i gruppen kan være voksne reiseledere. Rufuskortet er gyldig for et ubegrenset antall reiser mellom kl 8.30 og 15 på stemplingsdager (gjelder ikke lørdager og søndager) og skal stemples ved første påstigning. Buss og trikk i rute tar normalt ikke mer enn en Rufusgruppe pr. vogn. Føreren avgjør om det er plass. Pris kroner 125,- Kortet får du kjøpt hos Trafikanten, Jernbanetorget 1. Var det jeg mente;-) At det het Rufus.... Men da må du til Trafikanten da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå