Gå til innhold

Noen som har gutt som har fått operert testiklene pga "jojo-testikler"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior har testikler osm lever sitt eget liv. Noen dager er de der, andre dager drar de på ferie. En gang var begge borte i 11 dager. var på helsestasjonen idag for oppfølging, og nå skal han til legen med tanke på henvisning for operasjon. De vil visst gjerne operere dem før barna blir 3 år.

En sånn opereasjon er visst ganske enkel og grie, men innebærer jo full narkose (som jeg jo ikke liker tanken på som den hønemoren jeg er) Men er dte noen som vet noe om dette? Er det mye smerter for dem i etterkant? Tar det lang tid før de er bra? Ble så satt ut idag at jeg glemte å spørre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dumt å svare når jeg ikke vet, men ville bare si auau,det hørtes ikke godt ut.

Men det gjør helt sikkert ikke så vondt som det høres ut ;o)

Google,litt??

Aldri hørt om jojotestikler...heter det det??

Skrevet

eg har hørt om det. men kan ingenting.

vet gutten til en kollega hadde det når han var 2 år. de gjorde ingenting, for de ville mest sannsynlig dette ned om ikke alt for lenge.

Skrevet

Sønnen min har operert ned begge, og nevøen min har operert ned en. Ingen av de hadde noe videre vondt. Det var litt sårt og ømt samme dagen som operasjonen, men dagen etter sa min (han var 11) at det ikke var vondt i det hele tatt. De bør være hjemme fra bhg/skole noen dager, og ikke sykle f.eks. Men det gikk over all forventning for både min og nevøen min.

Det går nok kjempebra med din også!

Skrevet

Det heter nok ikke "jojo"-testikler. Jeg visste ikke det riktige navnet på det, men følte jojo beskrev godt hva jeg mente ;)

Takk for link! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...