Gå til innhold

Hjelp! Dåpen nærmer seg, men vi klarer ikke bestemme navnet........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal dere bruke begge navna til daglig? Av alle navna du har nevnt liker jeg Otilie best, men om dere kun skal bruke første fornavn til daglig syns jeg Julie er finere enn Maya. Altså, hvis begge navna skal brukes ville jeg valgt Maya Otilie, hvis kun første fornavn skal brukes ville jeg valgt Julie Mathea. Maya Mathea blir for tungt, altfor mange a'er og m'er.

Annonse

Mathea Otilie er veldig pent ja, men er redd det blir litt tungt for dere å brue begge navna til daglig da. Når det er sagt er det den kombinasjonen jeg liker best. Enig i at dere enten bør skrive Matea Otilie eller Mathea Othilie. Personlig syns jeg Matea Otilie er finest.

Liker ikke Maya - synes det er et hardt navn. Er heller ikke glad i Mathea, det inneholder Thea, som jeg er drittlei... Men Julie og Otilie er flotte navn, så jeg foreslår:

Julie Otilie

eller enda flottere

Julia Othilie

Jeg ville også skrevet Othilie, med ha - det er penest!

Viss du skal bruke 2 navn passe også May Othilie.

Æ sjøl like nok best Maya. Har vært min favoritt i over 10 år så viss æ en gang skulle fått ei jenta e nok d navnet for ho:)

Ellers like æ best kombinasjon Maya Otilie.

Annonse

Det er så utrolig vanskelig og bestemme seg.

Hun skal jo bære navnet hele livet, så da bør det jo passe samen om man velger 2 navn.

Liker maya otilie veldig godt, velger vi det så blir det oppatkalling slik vi har jo med dei 2 første og det er jo kjekt også.

Velger vi Julie Mathea så er det ikke det.......

Det er så utrolig vanskelig denne gangen .........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...